starsoccer Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 mijn eerste mod. ik plaats zelf geen mods maar ik wil ze wel tekenenen. graag reacties. hij heeft nog geen wielen. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ten eerste is dit geen mod, maar een model. Ten tweede kan ik er echt heel weinig over zeggen, het is een doos met nog 2 dozen erin. Ik zou als ik jouw was eerst een model maken waar mensen echt op kunnen raten en tips kunnen geven, en het dan hier posten . Succes nog. Reageren
Ghosty Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Tekenen met de kleine tool-set in Sketch-up zegt al meer dan genoeg... Het is niet echt goed, en ik zou als ik jou was eerst wat tutorials gaan volgen zodat je alle tools leert kennen. Volg gewoon alle filmpjes die standaard bij sketch-up staan en probeer dat na, en kijk of je ook problemen krijgt, en of je alles wel snapt. Je moet in ieder geval eerst even wat meer ervaring opdoen. Overigens is het een model, een mod is iets dat je dus ingame kan proppen (daarbij moet je rekening houden met een hoop dingen). Verder zijn die kleuren ook niet echt mooi, en een paar lijnen zijn overbodig. Veel succes ermee, zou ik zeggen! Reageren
needhack Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 goede poging voor een eerste mod hoor, iedereen moet ergens beginnen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 goede poging voor een eerste mod hoor, iedereen moet ergens beginnen. Dan had ie op z'n minst dit topic moeten openen als hij wat verder was met zijn model. 'Praatjes vullen geen gaatjes.' Reageren
Puma Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) goede poging voor een eerste mod hoor Ten eerste is dit geen mod, maar een model. Blijft lastig hè, andermans comments lezen. Ik kan er niet tegen als mensen een model meteen een "mod" (fixed @ game~skater) noemen en al helemaal als ze zichzelf na het maken van hun eerste slechte texturemod betitelen als "modder". Verder vind ik je model nog totaal niet op een auto lijken. Het enige dat me op het idee brengt dat het iets in de vorm van een voertuig is, is het nummer voorop en de stoelen die erin staan. Zoals eerder al gezegd is, post je models in het "Show jouw models"-topic: daar is het topic voor bedoeld. Laatste dingetje dat ik wil zeggen, is dat je er goed op moet letten hoe je je model presenteert. Dat je een screenshot maakt met de "printscreen"-knop is nog tot daar aan toe, maar dat je dan nog niet eens de moeite neemt om alle Windows prut eromheen als taakbalken etc. wil al veel zeggen over je ambitie. Ik raad je aan deze tutorial eens goed door te lezen. Bewerkt: 3 januari 2010 door Puma Reageren
game~skater Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 goede poging voor een eerste mod hoor Ten eerste is dit geen mod, maar een model. Blijft lastig hè, andermans comments lezen. Ik kan er niet tegen als mensen een model meteen een "noemen" noemen en al helemaal als ze zichzelf na het maken van hun eerste slechte texturemod betitelen als "modder". Verder vind ik je model nog totaal niet op een auto lijken. Het enige dat me op het idee brengt dat het iets in de vorm van een voertuig is, is het nummer voorop en de stoelen die erin staan. Zoals eerder al gezegd is, post je models in het "Show jouw models"-topic: daar is het topic voor bedoeld. Laatste dingetje dat ik wil zeggen, is dat je er goed op moet letten hoe je je model presenteert. Dat je een screenshot maakt met de "printscreen"-knop is nog tot daar aan toe, maar dat je dan nog niet eens de moeite neemt om alle Windows prut eromheen als taakbalken etc. wil al veel zeggen over je ambitie. Ik raad je aan deze tutorial eens goed door te lezen. Een "noemen" noemen? Verder vind ik het goed voor een rode doos in sketch-up! Reageren
Puma Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Verder vind ik het goed voor een rode doos in sketch-up! Zet er dan bij wat je precies goed vindt aan dit "geval", zodat de maker weet wat hij goed doet en zodat wij daar weer commentaar op kunnen leveren, aangezien elke modeler met enige ervaring kan zeggen dat dit hetzelfde niveau heeft als het modelen van een "blokkentoren" (en da's geen hoog niveau). Reageren
game~skater Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ok dan, misschien kan je er iets meer vorm in brengen. Zoals een spoiler of zo, en misschien kan je het stuur iets verbeteren, nou is het nog meer een cilinder met een grotere cilinder erop. Je zou er ook wielen onder kunnen zetten. Bedankt puma, voor het noemen van mijn naam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.