Jump to content

[PS]Full Sig Tut


.Corneria.

Recommended Posts

Vergoot hem eens, want de afbeeldingen zijn nu wel heel erg klein.

Lees hoofdpost.Ik weet niet hoe ik dat doe.

EDIT: Bedankt .Levi. !!

:cya:

.Corneria.

Bewerkt: door .Corneria.
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het nogal gewaagd: Hoe je een mooie signature maakt... Dan kijk ik naar de outcome en dan denk ik: ik heb beter gezien. Wat je hier verteld zijn overigens wel de basissen om iets moois te kunnen maken. De achtergrond, render inblenden, en natuurlijk scanlines kunnen niet ontbreken.

Ik denk eigenlijk dat je nog iets te onervaren bent om zelf een tutorial te schrijven en daarmee mensen belangrijke dingen bij te leren. Overigens had de titel beter iets zoals [PS]Full sig tut kunnen zijn, zo worden andere soortgelijke tutorials wel genoemd in ieder geval. ;)

Veel succes met Photoshop! En nog een ding: waarom staat er in je signature Cornerio in plaats van Corneria? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het nogal gewaagd: Hoe je een mooie signature maakt... Dan kijk ik naar de outcome en dan denk ik: ik heb beter gezien. Wat je hier verteld zijn overigens wel de basissen om iets moois te kunnen maken. De achtergrond, render inblenden, en natuurlijk scanlines kunnen niet ontbreken.

Ik denk eigenlijk dat je nog iets te onervaren bent om zelf een tutorial te schrijven en daarmee mensen belangrijke dingen bij te leren. Overigens had de titel beter iets zoals [PS]Full sig tut kunnen zijn, zo worden andere soortgelijke tutorials wel genoemd in ieder geval. ;)

Veel succes met Photoshop! En nog een ding: waarom staat er in je signature Cornerio in plaats van Corneria? :puh:

Corneria is helemaal niet onervaren hoor... ik heb veel betere werkjes van hem/haar gezien dan van jou...

Ik ga hem zo volgen, aangezien ik het wel een mooi effect vind

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het nogal gewaagd: Hoe je een mooie signature maakt... Dan kijk ik naar de outcome en dan denk ik: ik heb beter gezien. Wat je hier verteld zijn overigens wel de basissen om iets moois te kunnen maken. De achtergrond, render inblenden, en natuurlijk scanlines kunnen niet ontbreken.

Ik denk eigenlijk dat je nog iets te onervaren bent om zelf een tutorial te schrijven en daarmee mensen belangrijke dingen bij te leren. Overigens had de titel beter iets zoals [PS]Full sig tut kunnen zijn, zo worden andere soortgelijke tutorials wel genoemd in ieder geval. ;)

Veel succes met Photoshop! En nog een ding: waarom staat er in je signature Cornerio in plaats van Corneria? :puh:

Corneria is helemaal niet onervaren hoor... ik heb veel betere werkjes van hem/haar gezien dan van jou...

Thanks Snowleopard

Offtopic: Ik ben een hem. :)

Bewerkt: door .Corneria.
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is dit helemaal geen onaardige tutorial, maar ik wil er toch even een paar kanttekeningen bij plaatsen. Bij een 'Full Signature Tutorial' wordt normaliter stap voor stap uitgelegd hoe de signature gemaakt wordt. In deze tutorial wordt er echter vanuit gegaan dat men al weet hoe de basisfuncties van Photoshop werken, wat dus voor verwarring en vragen kan zorgen. Je legt echter wel weer uit wat je met de 'Blending Options' moet doen, en dat is natuurlijk erg handig voor de mensen die dit nog niet op eigen houtje kunnen invullen. De uitkomst van de tutorial is ietwat simpel, maar daardoor wel uitermate geschikt voor de beginnende photoshopper. Goed werk! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...