Jump to content

Achievement >> HELP


---Diablo---

Recommended Posts

Om een nieuw Achievement te halen moet ik 10 auto's opblazen in 10 seconden.

Ik zat eraan te denken om gewoon op een parkeerplaats allemaal auto's vlak naast elkaar te zetten en er dan een paar keer met mijn rocket launcher op te schieten.

Helaas kwam de politie eraan en moest ik even vluchten. Toen ik terug kwam stonden de auto's weer gewoon netjes in de vakken.

Dit was dus geen optie.

Mijn vraag is of iemand toevallig weet waar een parkeergrage is. Misschien heb je daar dit probleem niet of minder snel.

Typs om het Achievement op een andere manier te halen zijn natuurlijk ook welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is beter dat je naar de NRG shop gaat in Alderney,

Daar staat namelijk 8 moters in, als je dan nog 2 voertuigen van buiten pakt heb je er 10.

Slim zou zijn als je ze allemaal tegen elkaar zet.

en dan een Grenade er bij gooit.

(ALS JE EEN MOTER STEELT IN DE SHOP OF EEN VOERTUIG NAAR BINNEN RIJD KRIJG JE WEL POLITIE ACHTER JE AAN)

>Snapmap van de winkel <

succes er mee ! :tu:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik jatte her en der tien motoren (zowel bij Westdyke, zie map van PrioXCoMBo, als op straat) en parkeerde die voor het savehouse in Alderney. Toen er tien stonden ben ik boven het viaduct gaan staan en knalde er een paar raketten op af. Na de vierde raket had ik het achievement behaald. Het is misschien niet de snelste manier, maar volgens mij kan het gewoon bijna niet mislukken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is beter dat je naar de NRG shop gaat in Alderney,

Daar staat namelijk 8 moters in, als je dan nog 2 voertuigen van buiten pakt heb je er 10.

Slim zou zijn als je ze allemaal tegen elkaar zet.

en dan een Grenade er bij gooit.

(ALS JE EEN MOTER STEELT IN DE SHOP OF EEN VOERTUIG NAAR BINNEN RIJD KRIJG JE WEL POLITIE ACHTER JE AAN)

>Snapmap van de winkel <

succes er mee ! :tu:

Bedankt! Ik ga het proberen.. je hoort het wel als het niet gelukt is.. :tu:

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik jatte her en der tien motoren (zowel bij Westdyke, zie map van PrioXCoMBo, als op straat) en parkeerde die voor het savehouse in Alderney. Toen er tien stonden ben ik boven het viaduct gaan staan en knalde er een paar raketten op af. Na de vierde raket had ik het achievement behaald. Het is misschien niet de snelste manier, maar volgens mij kan het gewoon bijna niet mislukken :tu:

Moet je wel net geluk hebben dat ze voor je huis blijven staan, want na een tijdje zullen ze respawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet als je niet saved ondertussen. Je kan zo veel auto's in die vakken zetten als je wil, als je niet saved en reload(dus gewoon doorspeelt) blijven ze staan, als ze maar (deels) in het vak staan.

Het beste wat je kan doen is zorgen dat je een RPG met maximale aantal kogels hebt, dan met een smalle auto door de deur naar binnen rijden bij die NRG dealer, alle motoren tegen een muur vlak bij een raam aan rammen(dus niet erop gaan zitten, dan heb je kans dat je politie achter je aan krijgt), dan één auto erbij stelen, deze aan de buitenkant van de shop tegen het raam aan parkeren(of binnen, maar dan moet ie wel door de deur passen, want via het raam krijg je(hoor ik ook pas net voor het eerst) politie achter je aan..). Dan de auto waar je de motoren mee ramde ook erbij zetten. Tel even na of het er 10 zijn, zo nodig kan je nog een auto of motor van buiten stelen en die erbij zetten(voor de zekerheid bijvoorbeeld), en dan gewoon zo veel mogelijk kogels erop schieten.

En als het niet lukt kan je altijd nog naar buiten rennen en daar nog een paar auto's opblazen met je RPG.. Kans dat het dan alsnog lukt :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier is gewoon deze je gaat naar een tankstation zoals deze hier dan kan je gewoon een paar auto's stelen in de buurt van de pompen zetten en dan er een granaat tussen gooien en je zal de archievement heben gehaald. ;)

Voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=Nrmuq2Q98xQ

Of je kan het ook op deze manier doen:

http://www.youtube.com/watch?v=rKL-DzNwc_A&feature=related

Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier is gewoon deze je gaat naar een tankstation zoals deze hier dan kan je gewoon een paar auto's stelen in de buurt van de pompen zetten en dan er een granaat tussen gooien en je zal de archievement heben gehaald. ;)

Voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=Nrmuq2Q98xQ

Of je kan het ook op deze manier doen:

http://www.youtube.com/watch?v=rKL-DzNwc_A&feature=related

Hartstikke bedankt, hier heb ik zeker wat aan...

Heb je die zelf gemaakt of heb je ze gewoon op Youtube gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier is gewoon deze je gaat naar een tankstation zoals deze hier dan kan je gewoon een paar auto's stelen in de buurt van de pompen zetten en dan er een granaat tussen gooien en je zal de archievement heben gehaald. ;)

Voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=Nrmuq2Q98xQ

Of je kan het ook op deze manier doen:

http://www.youtube.com/watch?v=rKL-DzNwc_A&feature=related

Hartstikke bedankt, hier heb ik zeker wat aan...

Heb je die zelf gemaakt of heb je ze gewoon op Youtube gevonden?

Ik heb ze gewoon op youtube gevonden.

Maar ik heb het gedaan op de eerste manier, die met het tank station. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...