propje400 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Hoi. ik heb een .swf bestand. flash dus. maar ik kan deze niet openen. hij zat bij een thema dat ik gedownload heb voor frontpage. Ik wil wat plaatsjes verandere maar als ik een nieuw flash maak en die ervoor in de plaats zet. zijn ook al mijn buttons enzo weg. Weet iemand een programma om die flash dingen te editen? Reageren
Ghosty Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Weet het antwoord op de vraag niet, maar pas wel op met de auteursrechten die er eventueel op staan. Je kan niet zomaar iemand anders zijn naam ervan af halen en dan het publiceren in welke vorm dan ook. Wees daar gewoon even voorzichtig mee! Reageren
propje400 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Weet het antwoord op de vraag niet, maar pas wel op met de auteursrechten die er eventueel op staan. Je kan niet zomaar iemand anders zijn naam ervan af halen en dan het publiceren in welke vorm dan ook. Wees daar gewoon even voorzichtig mee! waarom gaat hij hem dan op internet zetten.. en zoveel valt er niet aan te editen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Weet het antwoord op de vraag niet, maar pas wel op met de auteursrechten die er eventueel op staan. Je kan niet zomaar iemand anders zijn naam ervan af halen en dan het publiceren in welke vorm dan ook. Wees daar gewoon even voorzichtig mee! waarom gaat hij hem dan op internet zetten.. en zoveel valt er niet aan te editen Jij bent als gebruiker vrij om dat thema te gebruiken, maar wat je op internet zet heeft altijd een copyright erop zitten. Dus tja... als je de maker zijn copyrights weg haalt kan de maker een aanklacht tegen je indienen en dan is de kans er dat ie wint. Reageren
propje400 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Boeien ik maak nu toch mijn eigen, maaruh hoe moet je een flash plaatje als een link laten werken met frontpage? want ik kan het niet vinden, dus dat als iemand er op klikt hij doorlinkt naar een andere pagina Reageren
Cilly Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Er is wel een programma waar je SWF. uit elkaar kan halen, Flash Decompiler ofzo. Je kunt hier bij ook het script overnemen en desnoods veranderen, ik heb het een paar keer gebruikt om te testen, het werkt wel goed! Hier kun je hem vinden. Maar inderdaad, denk aan de auteursrechten! Ik zou het niet leuk vinden als iemand mijn flash-animatie uitelkaar haalt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Vandaag kun je hem nog gratis downloaden: http://nl.giveawayoftheday.com/swf-quicker-4-7-holiday/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.