Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 hoi, die carspawner krijg ik niet gedownload,dus ik zoek alleen ff snel de SUNRISE,hij heeft nl. geen vindplaats maar rijdt volgens mij genoeg rondt maar ik kan hem echt niet meer vinden dus kunnen jullie vertellen waar ik hem tegen kan komen? please Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je zal hem voornamelijk vinden in SF, vooral in Doherty en Garcia. Ook zou je hem kunnen tegenkomen op de snelweg tussen SF en LV, maar dan dicht bij de beide steden . Reageren
Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je zal hem voornamelijk vinden in SF, vooral in Doherty en Garcia. Ook zou je hem kunnen tegenkomen op de snelweg tussen SF en LV, maar dan dicht bij de beide steden . hey,bedankt man Reageren
Albert03 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je kunt natuurlijk ook nog een andere carspawner proberen, ikzelf gebruik de garage editor van de GTA: SA Crazy Trainer +151. Let wel op: AVG Anti Virus zegt bij mij dat ie besmet is. Ik negeer dit en voeg het toe bij mijn uitzonderingen, ik weet niet of er echt een virus inzit. Daarom is het op eigen risico! Downloadlink Reageren
Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Je kunt natuurlijk ook nog een andere carspawner proberen, ikzelf gebruik de garage editor van de GTA: SA Crazy Trainer +151. Let wel op: AVG Anti Virus zegt bij mij dat ie besmet is. Ik negeer dit en voeg het toe bij mijn uitzonderingen, ik weet niet of er echt een virus inzit. Daarom is het op eigen risico! Downloadlink ey,het werkt perfect man bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.