Jump to content

TBoGT Graphics


PrioX

Recommended Posts

Ik speel nu sinds dat TBoGT uit TBoGT, nu dacht ik net ik ga weer eens IV doen.

Maar toen ik die aan het spelen was zag ik het verschil pas tussen TBoGT Graphics en de IV/TLaD Graphics.

TBoGT heeft veel betere Graphics.

Is hier een instelling voor om de zelfde Graphics van TBoGT naar IV/TLaD te krijgen ?

Het is misschien een stomme vraag ..

Alvast Bedankt ! :tu:

Sorry als ik hem in het verkeerde forum heb geplaatst

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

De graphics van TBoGT zijn maar net beter dna die van TLaD, die bij deze dan weer wat beter zijn dan bij IV.

Het is een verbetering van de RAGE-engine die voor beide games is gemaakt dus kan je eigenlijk de graphics niet naar IV brengen, daarbij is het verschil niet zo groot hoor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

De textures zijn eigenlijk niet beter, ze worden beter weergegeven, dit komt door ontwikkelingen in de rafe engine, bijvoorbeeld de bloom is aangepast etc. deze ontwikkelingen zullen ook weer de basis vormen voor de volgende gta, wat weer een doorontwikkelde versie van de TBoGT RAGE engine bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las ergens (weet niet waar) dat TBoGT de Graphics van IV op de PS3 had :7

alsof dat wat uitmaakt, de graphics van de PS3 en Xbox 360 zijn gewoon hetzelfde, het enige verschil is de instellingen van de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

De textures zijn eigenlijk niet beter, ze worden beter weergegeven, dit komt door ontwikkelingen in de rafe engine, bijvoorbeeld de bloom is aangepast etc. deze ontwikkelingen zullen ook weer de basis vormen voor de volgende gta, wat weer een doorontwikkelde versie van de TBoGT RAGE engine bevat.

Hmm. Nee.

R* is gewoon creatief bezig geweest met de settings in timecyc.dat en visualsettings.dat. De graphics zijn technisch hetzlefde, R* heeft bij TBOGT hier en daar een cijfertje verandert zodat alles wat kleurrijker is. Zelfde met TLAD, alleen daar hebben ze de sfeer iets minder leuk gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ook, maar net zo hard is de engine doorontwikkeld, hoe wou jij anders de beter reagerende schade verklaren? in de handling stel je alleen maar in hoeveel schade de auto 'pakt' niet hoe, en dat is ook iets wat is verbetert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las ergens (weet niet waar) dat TBoGT de Graphics van IV op de PS3 had :7

alsof dat wat uitmaakt, de graphics van de PS3 en Xbox 360 zijn gewoon hetzelfde, het enige verschil is de instellingen van de PS3

Dat klopt idd. En volgens mij is het ook niet zo dat TBOGT mooier is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...