Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 hoi,ik heb bij SA 2 save games bij de 1 gingen de garages heel laat open en nu helemaal niet meer bij de andere save game gaan al mijn garages goed open,maar de garage in san fierro(doherty) ,dat is daar vlakbij die tuningsshop en die spuiterij als ik daar naar de garage toe loopt en er voor sta(dan hoort normaal de deur open te gaan) dan loop SA vast,wat heb ik fout gedaan? alvast bedankt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Voor mij is dit een onbekende fout, maar als je GTA verwijdert, en daarna opnieuw installeert zal het zeker je probleem oplossen. Edit: 2 topics zijn nerges voor nodig. Bewerkt: 2 januari 2010 door Ottoman 47 Reageren
Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Voor mij is dit een onbekende fout, maar als je GTA verwijdert, en daarna opnieuw installeert zal het zeker je probleem oplossen. Edit: 2 topics zijn nerges voor nodig. ok maar ik denk dat het komt door een auto die fout gemod is ofso en die twee topics was een foutje Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Dit klinkt als een fout door het modificeren van het spel. Dit subforum (SA: Technische Problemen) gaat over problemen met het originele spel, dus zonder modificaties. Ik verplaatst het topic naar Modding, daar lopen de modding-experts rond. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Volgens mij duurt het gewoon lang omdat hij de auto's in de garage moet laden, als je een automod van hoge kwaliteit erin hebt staan duurt het nu eenmaal langer om dat hele model te laden. Reageren
Fransy Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 ok,ik heb hem opnieuw geinstalleerd en ook de de oude mappen met mods overgezet,dus ik heb al mn mods nu nog de garages gaan gewoon weer normaal open bij de ene savegame bij de andere heb ik nog steeds het probleem dat hij vastloopt wanneer ik bij Doherty naar de garage toeloop,evt. kan ik deze savegame wel verwijderen maar ook terwijl ik gewoon een beetje aan het moorden ben in SA dan wordt het scherm zwart,en gaat hij naar het bureaublad,dan geeft hij een fout melding en sluit het spel af vervolgens wil ik SA opstarten en dan komt er heel even een zandlopertje te staan,dan gaat die weg en vervolgens start gta niet wanneer ik de pc dan afmeld en weer aanmeld dan kan ik gta weer spelen,maar na een paar minuten hetzelfde geintje waar komt dit door?,door de mods die ik heb geplaatst? lijkt mij toch vreemd ,er zijn hier toch wel meer mensen die gemod spul in hun game hebben,waar het wel goed gaat? Reageren
siwes Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 ok,ik heb hem opnieuw geinstalleerd en ook de de oude mappen met mods overgezet,dus ik heb al mn mods nu nog de garages gaan gewoon weer normaal open bij de ene savegame bij de andere heb ik nog steeds het probleem dat hij vastloopt wanneer ik bij Doherty naar de garage toeloop,evt. kan ik deze savegame wel verwijderen maar ook terwijl ik gewoon een beetje aan het moorden ben in SA dan wordt het scherm zwart,en gaat hij naar het bureaublad,dan geeft hij een fout melding en sluit het spel af vervolgens wil ik SA opstarten en dan komt er heel even een zandlopertje te staan,dan gaat die weg en vervolgens start gta niet wanneer ik de pc dan afmeld en weer aanmeld dan kan ik gta weer spelen,maar na een paar minuten hetzelfde geintje waar komt dit door?,door de mods die ik heb geplaatst? lijkt mij toch vreemd ,er zijn hier toch wel meer mensen die gemod spul in hun game hebben,waar het wel goed gaat? dan heb je teveel mods/ corrupte saved game had ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.