Jump to content

PS3 start opnieuw op?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het nu al een paar keer gehad, ik ben een game aan het spelen, ik wil het spel beëindigen, ik druk op de PS-toets, ik druk op "Game beëindigen", de game word beëindigd en mijn PS3 start opnieuw op.

Ik heb het niet elke keer, maar soms wel.

Is er nu iets met mijn PS3 of is dit normaal?

Geplaatst:

Ik heb het nu al een paar keer gehad, ik ben een game aan het spelen, ik wil het spel beëindigen, ik druk op de PS-toets, ik druk op "Game beëindigen", de game word beëindigd en mijn PS3 start opnieuw op.

Ik heb het niet elke keer, maar soms wel.

Is er nu iets met mijn PS3 of is dit normaal?

Ik heb dit ook al een aantal keer gehad. Het is niet echt iets om je zorgen over te maken. Ik had het wel altijd als ik het spel afsloot terwijl er iets aan het laden was. Daarom ga ik altijd terug naar het hoofdmenu voor ik een game afsluit. Sindsdien heb ik er geen last meer van gehad. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oh oké.

Ik speel nu voor het moment veel LBP, en als ik de game beëindig en ik start later terug op, heeft die niets van de vorige keer gesaved :-( en normaal slaat die toch zelf op?

En ook als ik voorwerpen een hart geef, dan is dat de volgende keer niet meer :-(

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Oh oké.

Ik speel nu voor het moment veel LBP, en als ik de game beëindig en ik start later terug op, heeft die niets van de vorige keer gesaved :-( en normaal slaat die toch zelf op?

En ook als ik voorwerpen een hart geef, dan is dat de volgende keer niet meer :-(

Misschien verstand om eerst terug te gaan naar je pod in LittleBigPlanet, even wachten tot het saveicoontje weg is en dan pas: Start -> Game Beindigen te doen...

Geplaatst:

Ik heb dit zelf ook wel eens.

Maar zoals rullez ookal zecht je moet wachten tot het save icoontje weg is.

Dit is bij elk spel zo !!

Geplaatst:

Oeps dan had ik het save-icoontje waarschijnlijk niet gezien :engel:

Als je PS3 iets met de hardeschijf doet(denk aan saven of laden), gaat er op de PS3 een oranje lampje branden/flikkeren, dan mag je de ps3 niet uitzetten, probeer dan ook niet een game af te sluiten etc..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...