thejens1993 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Hey, ik heb sinds nu sa en mp 0.3a, ik klik op een server spel start: wit scherm clipje start game menu en new load of delete game, terwijl ik mp wil spelen. Ik heb vista home premium Reageren
thejens1993 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Hey, ik heb sinds nu sa en mp 0.3a, ik klik op een server spel start: wit scherm clipje start game menu en new load of delete game, terwijl ik mp wil spelen. Ik probeerde load dan wit scherm met balk om te laden, gebeurd niks en error Ik heb vista home premium EDIT: sorry voor dubbele reactie wou eigenlijk aanpassen Bewerkt: 2 januari 2010 door thejens1993 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ehm Ik had per ongeluk op SAMP uninstal button gedrukt had ik het zelfde, startehij gwn SA op en geen SAMP dus mischien helpt het om SAMP opnieuw te instalere?? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hey, ik heb sinds nu sa en mp 0.3a, ik klik op een server spel start: wit scherm clipje start game menu en new load of delete game, terwijl ik mp wil spelen. Ik heb vista home premium Heb je gta sa v1.0 ? als je v2.0 hebt start de gewone gta_sa dus patch hem even: Klik Shotyoudie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.