Jump to content

SONY BRAVIA tv


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi!

Ik heb een vraagje; in de handleiding van de SONY BRAVIA KDL-26S5500 stond dat je in kunt stellen dat apparaten die op HDMI zijn aangesloten, dat je dan wanneer je de TV op standby zet met de standby knop op de afstandsbediening van de TV dat de PS3 ook automatisch op standby zou moeten gaan... (De PS3 staat op HDMI aangesloten) Maar dit gebeurt nooit... Ook als ik bij "lijst voor aangesloten HDMI-apparaten" kijk staat er niet bij dat er een PS3 is aangesloten... Is dit misschien een foutje???

Hulp zou fijn zijn!

MVG Tom de Beer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan van wel, tenzij de afstandbediening van de TV ook op de frequentie van de PS3 kan werken.

Mocht je overigens graag een afstandsbediening hebben die dit allemaal wel kan, raad ik je aan om eens te kijken naar een Logitech Harmony. Niet de duurste nemen, want die van 49 of 39 euro zijn ook erg goed. Werkt met elk apparaat, TV, DVD speler, Xbox, Settop box. Ideaal dus. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

in de handleiding van de SONY BRAVIA KDL-26S5500 stond dat je in kunt stellen dat apparaten die op HDMI zijn aangesloten, dat je dan ...

En dat heb je ook zo ingesteld neem ik aan?

Ik neem aan van wel, tenzij de afstandbediening van de TV ook op de frequentie van de PS3 kan werken.

Als het in de handleiding staat, dan zou het moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het in de handleiding staat, dan zou het moeten werken.

Dat hoeft niet altijd. Vaak heb je meerdere modellen TV's, de luxe en de wat minder luxe. Maar vaak word er slecht 1 handleiding gemaakt en bij elke TV bijgeleverd. Kijk dus ook even of jouw TV deze mogelijkheid daadwerkelijk heeft, of dat je een TV hebt die deze funtie nou nét niet heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...