Jump to content

NAT is strict

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo:),

Bij CoD MW2 (PC) is mijn NAT type constant strict. toen vroeg ik mn ma of we de UPnP (ofzo...) konden aanzetten om het open te maken. maar toen ik verder googlede zag ik dat dit gevaarlijk kan zijn voor het netwerk. Sites kunnen blijkbaar makkelijker je netwerk binnendringen als UPnP is enabled. Is er een veilige manier? Port forwarden ofzo? want ik wil echt diehardkeisuperextreemf*ckingraag gewoon alle lobby's in en alle invites kunnen accepteren.

alvaste bedankt!

JOsh

Bewerkt: door JoshTheBoss
Geplaatst:

Niet alles wat op het internet staat is waar, ik heb er nog nooit van gehoord dat er iemand makkelijker binnendringt als je upnp aan zet. Zorg voor een goede firewall en zet het vervolgens gewoon aan. Firewalls helpen sowieso beter dan zo'n instelling niet aan te zetten.

Geplaatst:

Dit probleem heb ik dus ook. Ik heb alle poorten geopend, UpnP enabled en toch bleef ie strict. Ik heb zelfs nu bekabeld internet (ipv draadloos) en toen was ie de 1ste dag open. Ik helemaal blij, maar vandaag zag ik weer dat ie strict was :7

Het rare is dat mijn broertje wel draadloos internet heeft, maar bij hem is ie altijd al open geweest! (Terwijl we toch op dezelfde router zitten!)

En Universal Plug and Play is gevaarlijk voor je internet. Tuurlijk joh. Wat je doet, is gewoon even HIER klikken. Zoek dan je router op in de lijst, en vervolgens zoek je Call of Duty - Modern Warfare 2 op in de volgende lijst.

En UPnP openzetten natuurlijk.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

En Universal Plug and Play is gevaarlijk voor je internet. Tuurlijk joh. Wat je doet, is gewoon even HIER klikken. Zoek dan je router op in de lijst, en vervolgens zoek je Call of Duty - Modern Warfare 2 op in de volgende lijst.

Al gedaan dus.

Al gedaan dus.

Heb je tegen je Firewall gezegd dat ie MW2 toe moet laten? Staat waarschijnlijk ergens in je Firewall instellingen bij ''Uitzonderingen''.

Bewerkt: door lexus123

Jep, die heb ik bij Uitzonderingen staan. Ik had zelfs de poorten toegevoegd aan de uitzonderingen (Windows Firewall).

Bewerkt: door JayKay
  • 6 maanden later...
Geplaatst:

als ik multiplayer wil doen kan hij geen games vinden ik heb hem 2uur laten zoeken maar hij doet het niet :cry:

Geplaatst:

Zet even wat 3th Party Software uit, of dingen zoals MSN, U-Torrent etc.

Dan wilt hij bij mijn pa anders ook niet zoeken.

Geplaatst:

Zet even wat 3th Party Software uit, of dingen zoals MSN, U-Torrent etc.

Dan wilt hij bij mijn pa anders ook niet zoeken.

maar eerst deed hij het wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...