Jump to content

gta 4 wilt niet werken op windows 7


pm0250

Recommended Posts

hallo,

een paar dagen geleden heb ik windows 7 op mijn pc geinstalleerd .

ben er zeer blij mee, alles werkt zeer goed (ik heb het gevoel beter dan vista )

maar toen ik er GTA 4 wilde spelen was dit wel een tegenslag

ik kon hem installeren maar telkens ik GTA IV.exe open blokeert heel de pc en ben ik verplicht te resetten.

ik heb de volgende spec's. ;

mobo: asus rampage formula

cpu: intel Q9450 2.66Ghz ( niet overclockt)

ram: 8GB ddr2 ram van apacer

vga: ati HD 4850 1GB ( niet overclockt)

hhd: seagate barracuda 80GB(voor os windows 7 en XP pro ) en hitachi onbekent type 160GB voor games

dvd/cd speler/brander: lg type onbekent

heb al geprobeert met programmacompatibiliteit oplossen maar wanneer ik programma start druk blokeert hij gewoon en moet ik weer resetten.

misschien kunnen jullie mij helpen want ik ben momenteel ten einde raadt

bedankt bij voorbaat

PM

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat gta iv wel op vista werkte.

Ik zou eerst alles eens updaten (windows 7, gta 4 en alle andere programma's )

en misschien gta als administrator uitvoeren

CYlas

idd hij werkte op vista goed en zonder problemen.

alles is up-to-date dus windows , audio , vga en mobo.

heb dit geprobeert als administrator uitvoeren zonder succes.

dit heb ik ook al geprobeert :

-memrestrict

-compatibiliteit modus op vista sp1 , xp sp2 en xp sp3 dit ook zonder succes.

nu heb ik hem juist weer geinstalleerd maar wanneer hij nu moet verbinding maken met het internet blokkeert hij al.(om de game te registreren )

en weeral het zelfde verhaal ik zie geen fout/error en moet resetten

ik denk dat het mijn versie van W7 is het is namelijk windows 7 ultimate X64 RTM V1.1 pliek

GrTz

Link to comment
Delen op andere websites

Windows illegaal?

kan toch geen kwaad, hij zou toch gewoon moeten werken?

(had ik gedownload om zeker te zijn dat games er op werken voor dat ik W7 koop

want bij GTA IV staat enkel windows XP sp3 en vista sp1 en hij werkt er nog niet op

maar men andere games wel zoals crysis,nfs undercover hebben er geen probleem mee)

Link to comment
Delen op andere websites

Windows illegaal?

kan toch geen kwaad, hij zou toch gewoon moeten werken?

(had ik gedownload om zeker te zijn dat games er op werken voor dat ik W7 koop

want bij GTA IV staat enkel windows XP sp3 en vista sp1 en hij werkt er nog niet op

maar men andere games wel zoals crysis,nfs undercover hebben er geen probleem mee)

Ik heb ook Windows 7 Ultimate

Illegaal Nederlands, hehe

Maar bij mij werkt GTA IV juist wel, helemaal ZONDER problemen. Heb mijn W7 ook nog nooit upgedate.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows illegaal?

kan toch geen kwaad, hij zou toch gewoon moeten werken?

(had ik gedownload om zeker te zijn dat games er op werken voor dat ik W7 koop

want bij GTA IV staat enkel windows XP sp3 en vista sp1 en hij werkt er nog niet op

maar men andere games wel zoals crysis,nfs undercover hebben er geen probleem mee)

Ik heb ook Windows 7 Ultimate

Illegaal Nederlands, hehe

Maar bij mij werkt GTA IV juist wel, helemaal ZONDER problemen. Heb mijn W7 ook nog nooit upgedate.

ok dat vindt ik nu zeer raar.

ben nog vollop aan het zoeken maar de mogelijkheden worden kleiner ,

en vrees dat het niet zal lukken :cry: .

men W7 is volledig up-to-date .

welke versie heb je van windows 7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt gewoon aan het feit dat jij Windows7 illegaal hebt, dit is op te lossen door Windows 7 legaal te verkrijgen.

Nee, want RickyBoy zegt ook dat hij Windows 7 illegaal heeft, en dat hij het daar wel doet.

Ik heb Windows 7 legaal en hij werkt hier ook, dus 7 is iig niet het probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt gewoon aan het feit dat jij Windows7 illegaal hebt, dit is op te lossen door Windows 7 legaal te verkrijgen.

Nee, want RickyBoy zegt ook dat hij Windows 7 illegaal heeft, en dat hij het daar wel doet.

Ik heb Windows 7 legaal en hij werkt hier ook, dus 7 is iig niet het probleem.

Andere versie?

En trouwens, we mogen hem eigenlijk helemaal niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt gewoon aan het feit dat jij Windows7 illegaal hebt, dit is op te lossen door Windows 7 legaal te verkrijgen.

Nee, want RickyBoy zegt ook dat hij Windows 7 illegaal heeft, en dat hij het daar wel doet.

Ik heb Windows 7 legaal en hij werkt hier ook, dus 7 is iig niet het probleem.

Andere versie?

En trouwens, we mogen hem eigenlijk helemaal niet helpen.

als ik goed leest "Wij bieden geen hulp aan illegaal gedownloade versies." .

ik vermoed dat men het over het spel heeft, dat je niet mag helpen als die illegaal is .

Link to comment
Delen op andere websites

nou hij heeft windows 7 toch ook illegaal gedownload? Wat hij heeft gedaan valt onder warez en daarmee mogen we niet verder helpen, en zoals ik al zei ligt het waarschijnlijk gewoon aan zijn illegale windows 7

Link to comment
Delen op andere websites

nou hij heeft windows 7 toch ook illegaal gedownload? Wat hij heeft gedaan valt onder warez en daarmee mogen we niet verder helpen, en zoals ik al zei ligt het waarschijnlijk gewoon aan zijn illegale windows 7

nah kan niet al men games draaien er op enkel de rockstar games niet gta3,vice city,gta san andreas en gta4.

de rest zoal nfs/underground,2/pro-street/undercover , juiced 2 hin , crysis en crysis warhead/wars, cod4/5/6 die doen het perfect.

en op de legale vista(ultimate X64) van men pa draaien de rockstar games wel, maar gta4 zeer traag en vol lags .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat is nou écht de grootst mogelijke onzin die ik OOIT heb gehoord. Je windows is illegaal dus je spel werkt niet. Heet je vader misschien Tim, Tim Kuik?

Heb hier zelf ook een berg cd's met Windows XP, Vista, Seven, allemaal via Torrents en nieuwsgroepen. Illegaal he? En allemaal werken de spelletjes erop.

N.B. Ik koop wel altijd een licentie apart hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou écht de grootst mogelijke onzin die ik OOIT heb gehoord. Je windows is illegaal dus je spel werkt niet. Heet je vader misschien Tim, Tim Kuik?

Heb hier zelf ook een berg cd's met Windows XP, Vista, Seven, allemaal via Torrents en nieuwsgroepen. Illegaal he? En allemaal werken de spelletjes erop.

N.B. Ik koop wel altijd een licentie apart hoor ;)

Haha, te geniaal, ons afkraken en zelf dan ff een nuttleoze post maken en ook nog eens bumpen, slim hoor.

Daarb ij er zijn verschillende illegale versies dus neit elke is hetzelfde dat is al gezegt en dat heb jij gewoon niet geleest, je hebt 1 zin gelezxen en daarbij je conclusie getrokken.

>>> Door Hanneswasco: Beter laat dan nooit: :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...