Loz SanTowz Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Hoi, Euh. Ik ben een soort van nieuw hier. Ik heb een tut gelezen hoe je skins kan aanpassen zodat je ze naar eigen wens kan maken. Maar, ik heb een skin van een auto, en die zou ik maar wat graag op een andere auto hebben. Is er misschien een tut voor of misschien iemand die tijd heeft om me dit uit te leggen? Bij voorbaat dank Greetings. R. N.B het is voor San Andreas Oh, en nu ik hier toch ben :$ ik wil mijn politie lichten alleen blauw laten flitsen. is dit mogelijk ? Bewerkt: 3 januari 2010 door Loz SanTowz Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Euh. Ik ben een soort van nieuw hier. Ik heb een tut gelezen hoe je skins kan aanpassen zodat je ze naar eigen wens kan maken. Maar, ik heb een skin van een auto, en die zou ik maar wat graag op een andere auto hebben. Is er misschien een tut voor of misschien iemand die tijd heeft om me dit uit te leggen? Bij voorbaat dank Greetings. R. N.B het is voor San Andreas Oh, en nu ik hier toch ben :$ ik wil mijn politie lichten alleen blauw laten flitsen. is dit mogelijk ? Je eerste vraag, je wilt dus een skin van een auto op een andere auto zetten? Kun je misschien een voorbeeld geven? Tweede vraag, dit is volgens mij wel mogelijk maar dan zul je in 3ds max de politiewagen moeten aanpassen. (Het model) Reageren
Loz SanTowz Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Euh. Ik ben een soort van nieuw hier. Ik heb een tut gelezen hoe je skins kan aanpassen zodat je ze naar eigen wens kan maken. Maar, ik heb een skin van een auto, en die zou ik maar wat graag op een andere auto hebben. Is er misschien een tut voor of misschien iemand die tijd heeft om me dit uit te leggen? Bij voorbaat dank Greetings. R. N.B het is voor San Andreas Oh, en nu ik hier toch ben :$ ik wil mijn politie lichten alleen blauw laten flitsen. is dit mogelijk ? Je eerste vraag, je wilt dus een skin van een auto op een andere auto zetten? Kun je misschien een voorbeeld geven? Tweede vraag, dit is volgens mij wel mogelijk maar dan zul je in 3ds max de politiewagen moeten aanpassen. (Het model) Tweede vraag hoeft niet echt persé Maar met de eerste vraag bedoel ik: Ik heb een Maybach 57S en wil daar een politie skin op doen, Gewoon just for the fun of it. En ik heb een Dodge Charger Cop Car en daar wil ik echt heeel erg graag een NL Politie skin op maken. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Euh. Ik ben een soort van nieuw hier. Ik heb een tut gelezen hoe je skins kan aanpassen zodat je ze naar eigen wens kan maken. Maar, ik heb een skin van een auto, en die zou ik maar wat graag op een andere auto hebben. Is er misschien een tut voor of misschien iemand die tijd heeft om me dit uit te leggen? Bij voorbaat dank Greetings. R. N.B het is voor San Andreas Oh, en nu ik hier toch ben :$ ik wil mijn politie lichten alleen blauw laten flitsen. is dit mogelijk ? Je eerste vraag, je wilt dus een skin van een auto op een andere auto zetten? Kun je misschien een voorbeeld geven? Tweede vraag, dit is volgens mij wel mogelijk maar dan zul je in 3ds max de politiewagen moeten aanpassen. (Het model) Tweede vraag hoeft niet echt persé Maar met de eerste vraag bedoel ik: Ik heb een Maybach 57S en wil daar een politie skin op doen, Gewoon just for the fun of it. En ik heb een Dodge Charger Cop Car en daar wil ik echt heeel erg graag een NL Politie skin op maken. Aha, Nederlandse textures wil je dus! Ik weet iemand die daar heel ervaren in is! Jerryosswest Reageren
Loz SanTowz Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Euh. Ik ben een soort van nieuw hier. Ik heb een tut gelezen hoe je skins kan aanpassen zodat je ze naar eigen wens kan maken. Maar, ik heb een skin van een auto, en die zou ik maar wat graag op een andere auto hebben. Is er misschien een tut voor of misschien iemand die tijd heeft om me dit uit te leggen? Bij voorbaat dank Greetings. R. N.B het is voor San Andreas Oh, en nu ik hier toch ben :$ ik wil mijn politie lichten alleen blauw laten flitsen. is dit mogelijk ? Je eerste vraag, je wilt dus een skin van een auto op een andere auto zetten? Kun je misschien een voorbeeld geven? Tweede vraag, dit is volgens mij wel mogelijk maar dan zul je in 3ds max de politiewagen moeten aanpassen. (Het model) Tweede vraag hoeft niet echt persé Maar met de eerste vraag bedoel ik: Ik heb een Maybach 57S en wil daar een politie skin op doen, Gewoon just for the fun of it. En ik heb een Dodge Charger Cop Car en daar wil ik echt heeel erg graag een NL Politie skin op maken. Aha, Nederlandse textures wil je dus! Ik weet iemand die daar heel ervaren in is! Jerryosswest Juist ja, dat wil ik. Maar ik zou ze eigelijk ook wel suitable willen maken voor andere non-elm vehicle's. Moet ik jerryosswest daar voor PM'en? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Juist ja, dat wil ik. Maar ik zou ze eigelijk ook wel suitable willen maken voor andere non-elm vehicle's. Moet ik jerryosswest daar voor PM'en? Ja, die weet er wel raad mee. Reageren
Loz SanTowz Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Juist ja, dat wil ik. Maar ik zou ze eigelijk ook wel suitable willen maken voor andere non-elm vehicle's. Moet ik jerryosswest daar voor PM'en? Ja, die weet er wel raad mee. Aight, Bedankt voor je tijd en je info. Dit topic kan wel een slotje op dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.