Jump to content

Michelle Cannes

Proximo

Recommended Posts

Hey hallo allemaal, ik heb nu nog een vraag. Of eigenlijk 2.

Ik heb problemen met Michelle te daten, want ze vind het nergens leuk.

Op de walktrough staat:

Michelle Cannes

Omschrijving:

Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro.

Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00

Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen...

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro

Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar

EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet

OK, ik ga dus naar t dichtstbijzijnde restaurant, is de pizza. Vind ze niet leuk. Ik ga naar het dichtstbijzijnde glaasje op de kaart. Vind ze ook niet leuk. dan ga ik naar t tweede glaasje, en dat vind ze ook niet leuk :( :(

Dus dan denk ik: Probeer die extra date maar te doen. Maar dat wil ook niet! hoe kan ik ervoor zorgen dat zij rijd?

Delen op andere websites

als je met een hele coole car aankomt, wat michelle bij mij leuk vind is als ik haar naar de milkshake breng op je map, daar draaien ze zwoele muziek of naar mistys vlakbij je driving school.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...