Davedavy Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Ik had eerder een topic gestart over een nieuwe laptop , die heb ik inmiddels (packackard bell , Ati Readon HA 4570 512mb ddr2, 3 gb ram en 320 gb hard disk) Die kan waarschijnlijk geen gta iv aan (denk ik ) Maar ik overweerg nu om ook een pc te gaan kopen , mijn budget is niet super hoog maar kan deze pc gta iv aan?: Klik hier voor de pc! Alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 GTA IV zal wel op low kunnen op die PC. Maar er is een dingetje; mn vriend had ook die PC gekocht, en de eerste keer ging die PC helemaal niet aan en die heeft hij dus ook teruggebracht, bij de 2de computer die hij kreeg moet je 300 keer op de aan knop rammen voordat hij aan gaat en dan krijg je om de minuut random vastlopers en BSOD's. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) GTA IV zal wel op low kunnen op die PC. Maar er is een dingetje; mn vriend had ook die PC gekocht, en de eerste keer ging die PC helemaal niet aan en die heeft hij dus ook teruggebracht, bij de 2de computer die hij kreeg moet je 300 keer op de aan knop rammen voordat hij aan gaat en dan krijg je om de minuut random vastlopers en BSOD's. Weet je miss een andere goedkope aanrader? En waar moet je minimaal op letten op hem op high te spelen ( Videokaart geheugen , ram , hard disk? Bewerkt: 3 januari 2010 door davedavy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) GTA IV zal wel op low kunnen op die PC. Maar er is een dingetje; mn vriend had ook die PC gekocht, en de eerste keer ging die PC helemaal niet aan en die heeft hij dus ook teruggebracht, bij de 2de computer die hij kreeg moet je 300 keer op de aan knop rammen voordat hij aan gaat en dan krijg je om de minuut random vastlopers en BSOD's. Weet je miss een andere goedkope aanrader? En waar moet je minimaal op letten op hem op high te spelen ( Videokaart geheugen , ram , hard disk? Vooral op processor en de videokaart. RAM Geheugen moet ook 2GB of hoger zijn. En het beste bouw je zelf een computer, want bij meeste kant en klare computers zit er een slechte videokaart in. Bewerkt: 3 januari 2010 door Djmaddox Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) GTA IV zal wel op low kunnen op die PC. Maar er is een dingetje; mn vriend had ook die PC gekocht, en de eerste keer ging die PC helemaal niet aan en die heeft hij dus ook teruggebracht, bij de 2de computer die hij kreeg moet je 300 keer op de aan knop rammen voordat hij aan gaat en dan krijg je om de minuut random vastlopers en BSOD's. Weet je miss een andere goedkope aanrader? En waar moet je minimaal op letten op hem op high te spelen ( Videokaart geheugen , ram , hard disk? Vooral op processor en de videokaart. RAM Geheugen moet ook 2GB of hoger zijn. En het beste bouw je zelf een computer, want bij meeste kant en klare computers zit er een slechte videokaart in. Ik heb een pc , maar kan nergens een winkel vinden die hem heeft: syclone star cruiser Weet iemand waar is die koop? Bewerkt: 3 januari 2010 door davedavy Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Me zusje heeft die PC zal even zoeken op Google Bewerkt: 3 januari 2010 door GTA-Lovera Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Ik vond hem ook niet op google :S Reageren
BAD14 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Als ik jou was zal ik net als djmaddox zei zelf een pc bouwen. Wat is je budget dan? Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Als ik jou was zal ik net als djmaddox zei zelf een pc bouwen. Wat is je budget dan? Nou die starcruiser (iemand die ik ken ) heeft hem gekocht voor 512.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.