gieljangta Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 hallo als ik op gta sa een savegame wil starten komt erop dat er een probleem is dat hij de savegame niet kan loaden weet iemand een oplosing? Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Verkeerde versie, waarschijnlijk. Je spel crasht doordat je een V2 savegame in een V1 spel probeert te laden. In de downloaddatabase van dit forum kun je zien welke versie savegame je downloadt. Downloadt die van V1 en het zal werken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Te snel een topic en bericht aangemaakt? Kijk >>hier<< eerst. Probeer juist zoveel mogelijk informatie te geven, het lijkt erop alsof je juist je best hebt gedaan om ons je probleem voor te leggen met zo min mogelijk informatie. Alsof je het ons heel moeilijk wilt maken om jou te helpen. Als je graag geholpen wilt worden zal je je probleem duidelijk en zo compleet mogelijk moeten uitleggen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 FAQ: Ik had gister nog een Savegame opgeslagen, maar vandaag krijg ik de melding dat het Corrupted is![Dat kan door veel dingen gekomen zijn, die ik niet ga uitleggen. Wel geef ik je een manier om je Savegame weer werkend te maken, zie hier.] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.