Jump to content

rare fout -5001 gta sa


vraagjevrager

Recommended Posts

Hoi, Dit is mijn eerste bericht dus als ik iest fout doe DONT MIND ME :D ik denk dat fout -5001 wel bekend hier is fout dat je niet kan unistalleren maar wat ik heb das bizzar Kijk ik had na een lange tijd gta sa niet meer gespeeld dus ik denk ik ga effe spelen dus ik doe mn disk er in zonder te installeren staat er PLAY gta san andereas zonder te installeren stond nergens dat ik hem heb geinstallereerd had dus ik had er op geklickt na paar seconden zegt ie er is fout opgetreden als ik wil unistaleren dan komt fout -5001 dus ik heb hem niet geinstalleert maar ik kan hem wel unistalleren maar dan krijg ik fout -5001 ik weet niet echt waar ik mijn eigenschappen van mn pc kan vinden wat ik alleen weet is het is een oud ding xD

proccesor : amd (naam geen idee) 1.79 ghz

harddeschijf: 145 gb of 45 gb

HELP MIJ!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Overdaad aan alinea's ingekort, je hoeft niet van elke zin een alinea te maken. Tip: gebruik leestekens en hoofdletters waar het wel nodig is.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je 'm niet geïnstalleerd hebt kan je 'm ook niet deïnstalleren. Heb je 'm eerder handmatig verwijderd of heb je toen ook de uninstall optie gebruikt? Als je 'm handmatig hebt verwijderd heb je waarschijnlijk alleen de bestanden verwijderd zonder alle register-verwijzingen van GTA SA te verwijderen. Volgens jou register staat GTA SA dan nog steeds geïnstalleerd zonder dat de bestanden aanwezig zijn. Zorg er dus eerst voor dat er geen register-verwijzingen van GTA SA in je register staan. Maar ga niet handmatig aan je register klooien als je daar geen verstand van hebt. Als je je register wijzigt zonder dat je weet wat je doet heb je kans dat je besturingssyteem niet meer goed opstart en zullen de fouten zich opstapelen. Gebruik bijvoorbeeld een programma als CCleaner om je register op te schonen van onnodige registerverwijzingen. CCleaner is o.a. >hier< te downloaden. Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nee, werkt nog steeds niet ik heb ccleaner maar hoe doe ik dat dan ik heb hem handmatig verwijdert bij configuratie sherm

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Citaat verwijdert, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.
Link to comment
Delen op andere websites

Selecteer eerst het 'Register' en kies voor [scan naar problemen]. Nadat het scannen voltooid is kan je de problemen herstellen / verwijderen met een extra optie om een back-up te maken, met de back-up kan je de problemen weer terugzetten. CCleaner is zeer gebruiksvriendelijk en iedere leek zou ermee overweg kunnen, het verbaasd me dan ook dat je hierom vraagt. Het kan ook geen kwaad om daarna de 'Cleaner' te selecteren en je HDD van allerlei rotzooi (zoals tijdelijke bestanden) te ontdoen, eventuele overgebleven bestanden van GTA SA zullen dan waarschijnlijk ook worden verwijdert. Controleer wel even of de installatiemap van GTA SA niet (meer) bestaat, de map GTA San Andreas User Files in je documenten map mag je gewoon laten staan om je savegames, als je die hebt, te behouden. Als je de GTA San Andreas User Files map nog hebt verwijder in die map nog wel even het bestand gta_sa.set, want volgens mij is het alweer lang geleden dat je het spel voor het laatst hebt gespeeld en dan kan je wel een nieuwe (verse) configuratie-bestand gebruiken. Nadat je CCleaner gebruikt hebt moet je nog maar eens proberen om het spel te installeren.

Tip voor alle (andere) programma's: als een apart uninstall-bestand of uninstall-optie (zoals bij de DVD van GTA SA) aanwezig is moet je dat gebruiken om het programma te verwijderen. Als dat niet lukt kan je altijd nog programma's verwijderen via het configuratiescherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...