Jump to content

The legend of zelda. Spirit Tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit ergens aan het Forest Sanctuary. Ben juist met de trein door het woud geraakt.

Maar nu moet je de stenen bombarderen om er door te geraken (http://www.zeldadungeon.net/Zelda13-spirit-tracks-walkthrough-02.php)

3-Forest08_thumb.png

Hier op de afbeelding staat er bij de brug naast de paarse knop een Bloembompje maar bij mij staat daar helemaal geen bom!

En is het onmogelijk om die stenen te laten wegknallen. :S

Ik heb alle diertjes al gedood en de walktrough gelezen maar begrijp niet waarom die bom er niet ligt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Geplaatst:

Misschien een fout, Maar het kan ook de antidownload trucje van Nintendo zijn geweest.

Ik zeg niet dat jij het illegaal hebt gedownload. maar Nintendo heeft er wel voor gezorgd dat bepaalde dingen verdwenen zijn zodat spelers niet meer verder kunnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet daar zelf zo een bom naast leggen. Er bevinden zich twee bommen net voor de eerste brug. Je moet 1 bom nemen, naar het beeldje met de bol op lopen, de bom daar neerleggen, teruglopen, een andere bom nemen en over de brug lopen die zichtbaar wordt wanneer de eerste bom ontploft is. Wel snel zijn, je hebt maar 4 of 5 seconden de

tijd hiervoor. En dan moet je dus met de bom naar die stenen die je moet laten ontploffen springen he.

Bewerkt: door Lieve
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...