Jump to content

ccleaner en gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,ik denk dat fout -5001 wel bekend hier is fout dat je niet kan unistalleren maar wat ik heb das bizzar Kijk ik had na een lange tijd gta sa niet meer gespeeld dus ik denk ik ga effe spelen dus ik doe mn disk er in zonder te installeren staat er PLAY gta san andereas zonder te installeren stond nergens dat ik hem heb geinstallereerd had dus ik had er op geklickt na paar seconden zegt ie er is fout opgetreden als ik wil unistaleren dan komt fout -5001 dus ik heb hem niet geinstalleert maar ik kan hem wel unistalleren maar dan krijg ik fout -5001 ik weet niet echt waar ik mijn eigenschappen van mn pc kan vinden wat ik alleen weet is het is een oud ding xD

proccesor : amd (naam geen idee) 1.79 ghz

harddeschijf: 145 gb of 45 gb

HELP MIJ!

ik heb nu ccleaner maar ik snap er niks van

Geplaatst:

Dit topic staat verkeerd, het hoort hoogstwaarschijnlijk thuis in het SA: technise problemen fora thuis, maargoed.

Kijk of er nog paar bestanden staat in de GTA SA map, die kan je vinden door naar deze computer te gaan => lokaal station (C:)=> Program files => rockstar games => GTA San Andreas.

Als daar nog enige bestanden instaan, kan je die verwijderen.

En Ccleaner werkt heel makkelijk, klik het icoon aan (D'oh), en klik op 'analyseren'. Dit zal waarschijnlijk even duren, maar als die klaar is, klik dan op 'schoonmaken'. That's it :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...