swen92 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 "Ik heb een vraagje over modden ik weet dat ik in het verkeerde forum is, maar kan het goede forum niet vinden. mijn excusses hiervoor" Mijn vraag: Ik zie altijd op youtube.nl over GTAIV filmpjes en dan verschijnt er links boven een klein menu waaruit ze kunnen kiezen - deuren open - lampen aan - neon aan enz enz>> Voorbeeld Mijn vraag is hoe kom ik aan dat menu? Alvast Bedankt@ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Dat is een Trainer, Die moet je downloaden en dan in je GTA IV folder zetten. (Ik weet niet precies waar, dat staat wel in de ReadMe.) Bewerkt: 3 januari 2010 door Djmaddox Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Je kan dat oa. doen met deze trainer, maar daarvoor moet je wel eerst de Asi loader installeren. Topic verplaatst naar Modding forum. Reageren
swen92 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Je kan dat oa. doen met deze trainer, maar daarvoor moet je wel eerst de Asi loader installeren. Topic verplaatst naar Modding forum. oke super bedankt ga ik straks meteen proberen zodra ik thuis ben ---------------------- MIJN PC: http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmlxYJ1lk2qdnGI/view/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.