Jump to content

Resolutie(SA) problemen.


MegaPilot

Recommended Posts

Hai,

op m'n broer z'n laptop wil ik ook SA spelen. Maar met, de resolutie van het spel heb ik ongelofelijk veel problemen. Hij geeft in het hofdmenu alleen maar verneukte 4:3 resoluties, geen enkele resolutie die 1366 x 768(ongeveer) is of iets in die aard. De resolutie van de laptop zelf is ingesteld op 1366 x 768(of iets wat erop lijkt). Voor SA start, wordt het kleurenschema gewijzigd in Windows 7 basic ofzo. Als SA zich afsluit wordt het weer verandert naar hetgeen wat m'n broer heeft ingesteld(weet niet precies wat).

- De drivers zijn geüpdate.

- Gta set bestand is al talloze keren verwijderd.

- Gta San Andreas is al geherinstalleerd.

- No CD-crack is ook al geprobeerd, geen verandering in de resolutieproblemen.

- Het is al uitgevoerd als administrator(hij is zelf administrator btw).

- Het is al uitgevoerd in comptabiliteitsmodus Windows XP SP3.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hai,

op m'n broer z'n laptop wil ik ook SA spelen. Maar met, de resolutie van het spel heb ik ongelofelijk veel problemen. Hij geeft in het hofdmenu alleen maar verneukte 4:3 resoluties, geen enkele resolutie die 1366 x 768(ongeveer) is of iets in die aard. De resolutie van de laptop zelf is ingesteld op 1366 x 768(of iets wat erop lijkt). Voor SA start, wordt het kleurenschema gewijzigd in Windows 7 basic ofzo. Als SA zich afsluit wordt het weer verandert naar hetgeen wat m'n broer heeft ingesteld(weet niet precies wat).

- De drivers zijn geüpdate.

- Gta set bestand is al talloze keren verwijderd.

- Gta San Andreas is al geherinstalleerd.

- No CD-crack is ook al geprobeerd, geen verandering in de resolutieproblemen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Heb je al geprobeerd Wide Screen aan te zetten in het options menu van San Andreas? Het staat volgens mij bij advanced settings van Display settings.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd Wide Screen aan te zetten in het options menu van San Andreas? Het staat volgens mij bij advanced settings van Display settings.

Ja, maar echt helpen deed het niet. Eerst was CJ opeengepakt in 4:3 verhouding, en met Wide Screen aan te zetten werd het normaal, maar het bleef een 4:3 verhouding.

Je hebt hier al een topic over :duh:: Klik

  • Lukt het dan nog niet, ook niet met 'Widescreen' aan, zoek dan hulp in de Computer Talk fora van collega Thundercover.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Voor SA start, wordt het kleurenschema gewijzigd in Windows 7 basic ofzo. Als SA zich afsluit wordt het weer verandert naar hetgeen wat m'n broer heeft ingesteld(weet niet precies wat).

Dat is normaal. GTA San Andreas draait als Vista/7 geen Aero thema heeft draaien, dus moet dat eerst uitgeschakeld worden voordat het spel start. Dat gebeurt automatisch.

Wat je zou kunnen proberen, is om voordat je het spel start eerst de resolutie van het beeldscherm wijzigt naar de resolutie waarop je graag wil spelen (bijvoorbeeld 1024x768 px). Verwijder dan wel even dat set-bestand voor de zekerheid.

Mag ik vragen welke laptop je broer heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Op http://gtasamod.web.fc2.com/tool/exdisp/index.html kun je een ASI mod vinden die meer resoluties toelaat. Volgens de site hoef je je geen zorgen te maken dat je je videokaart sloopt, hij laat alleen resoluties zien die je computer aankan.

Alle uitleg in het Engels staat op de site als je de Amerikaanse vlag aanklikt linkgsbovenin.

Doei.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Op http://gtasamod.web....disp/index.html kun je een ASI mod vinden die meer resoluties toelaat. Volgens de site hoef je je geen zorgen te maken dat je je videokaart sloopt, hij laat alleen resoluties zien die je computer aankan.

Alle uitleg in het Engels staat op de site als je de Amerikaanse vlag aanklikt linkgsbovenin.

Doei.

DANKJE! _O_ De Asi Loader heb ik zelf moeten zoeken, was een fluitje van een cent. SA gaat als een zonnetje met lekkere settings. +1! _O_

@ TC: Een Sony Vaio VGN-NW21SF.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...