MaxVito Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 hallo, wat moet ik doen: als ik run the program doen. klik ik op open en dan op alle files en dan komt er een error. kan iemand me helpen? Grtzz Max Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Je moet eerst Kam's scripts toevoegen aan de map van 3Ds max. Ga naar C:\Program Files\Autodesk\3Ds Max 10\ Zoek de map scripts op: Verwijder de map. Voeg nu Kam's scripts toe. DOWNLOAD Kam's Scripts Bewerkt: 3 januari 2010 door Cheating-nl Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) ik kan niet importeren en heb het gedaan en staat er is not a standard dff file dit krijg ik: Bewerkt: 3 januari 2010 door MaxVito Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Moet je ook maar niet proberen de mods van andere mensen te importeren . Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 ik kan wel origenele files importeren. maar hoe kan ik ook gemodde files importeren? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik zeg net dat je dat niet hoeft en moet proberen, want dit kan dus niet als ze met ZModeller geëxporteerd of gelockt zijn. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 ok maar cheating-nl heeft een vice city busje geimporteerd en hij doet het wel bij hem? Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Vice City is anders dan San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.