MrCosie Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Beste Gamers, Je kunt games op je harde schijf zetten. Ik heb een vraag. Namelijk: 1. Kan dit met elke game? 2. En ben je daarna nog de disc [ GTA IV ] nodig? Hoor het wel Ciao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Je moet de disk er nog gewoon in doen. Anders is het spelletje kopen en weer terugbrengen maar dan start het spel sneller op. Zou wel leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Je moet de disk er nog gewoon in doen. Anders is het spelletje kopen en weer terugbrengen maar dan start het spel sneller op. Zou wel leuk zijn Haha okeeee dankuu Ik dacht al Gehehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Dat niet alleen. Belangrijkste reden voor Microsoft om deze optie in te schieten tijdens één van de updates in 2009 (Ik geloof de Dashboard update? :$ ) is de veelgehoorde klacht dat de 360 zoveel lawaai maakt tijdens het spelen van een game. Het is een wereld van verschil, als je een game installeert op je HDD is er amper ander geluid te horen dan je game audio, in tegenstelling tot spelen vanaf de DVD, waarbij je het gevoel hebt in een sneltrein te zitten, zo'n herrie. De DVD moet nog wel geplaatst worden ter controle op legale files of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Lol mijn Xbox uit 2007 klinkt zonder disc nog steeds als volwaardige stofzuiger! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Dat niet alleen. Belangrijkste reden voor Microsoft om deze optie in te schieten tijdens één van de updates in 2009 (Ik geloof de Dashboard update? :$ ) is de veelgehoorde klacht dat de 360 zoveel lawaai maakt tijdens het spelen van een game. Het is een wereld van verschil, als je een game installeert op je HDD is er amper ander geluid te horen dan je game audio, in tegenstelling tot spelen vanaf de DVD, waarbij je het gevoel hebt in een sneltrein te zitten, zo'n herrie. De DVD moet nog wel geplaatst worden ter controle op legale files of niet. Okee als ik hem er dus opzet. dan laad hij sneller En maakt hij minder geluid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Dat niet alleen. Belangrijkste reden voor Microsoft om deze optie in te schieten tijdens één van de updates in 2009 (Ik geloof de Dashboard update? :$ ) is de veelgehoorde klacht dat de 360 zoveel lawaai maakt tijdens het spelen van een game. Het is een wereld van verschil, als je een game installeert op je HDD is er amper ander geluid te horen dan je game audio, in tegenstelling tot spelen vanaf de DVD, waarbij je het gevoel hebt in een sneltrein te zitten, zo'n herrie. De DVD moet nog wel geplaatst worden ter controle op legale files of niet. Okee als ik hem er dus opzet. dan laad hij sneller En maakt hij minder geluid? Dat is correct, u heeft dit goed gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 Okee als ik hem er dus opzet. dan laad hij sneller En maakt hij minder geluid? raakt de xbox dan niet sneller overververhit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 Nee, dat maakt niets uit. Als je 360 snel oververhit raakt, zet hem dan op een wat vrijere plaats neer met niets er omheen. Daarmee voorkom je RROD (Bij oudere consoles) en E73 errors (nieuwere consoles) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.