Jump to content

actions speak louder than words


bert.b

Recommended Posts

hoi

ik zit met een probleem bij de missie "actions speak louder than words".moet je een bom onder een auto leggen en achtervolgen dat lukt maar dan parkeert die auto op een terrein wat moet ik dan doen? :?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik zit met een probleem bij de missie "actions speak louder than words".moet je een bom onder een auto leggen en achtervolgen dat lukt maar dan parkeert die auto op een terrein wat moet ik dan doen? :?

alvast bedankt

als je daar bent ga je naar de overkant van het terrein, dan pak je telefoon en ga naar Gerry of Gerald(ligt er aan wat er staat bij jou weet het niet uit me hoofd) die in je telefoonlijst staat dan selecteer je Detonate en dan ontploft de auto daarna schiet je iedereen dood die nog over is

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik zit met een probleem bij de missie "actions speak louder than words".moet je een bom onder een auto leggen en achtervolgen dat lukt maar dan parkeert die auto op een terrein wat moet ik dan doen? :?

alvast bedankt

als je daar bent ga je naar de overkant van het terrein, dan pak je telefoon en ga naar Gerry of Gerald(ligt er aan wat er staat bij jou weet het niet uit me hoofd) die in je telefoonlijst staat dan selecteer je Detonate en dan ontploft de auto daarna schiet je iedereen dood die nog over is

wat is Detonate?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zo makkelijk om hem even uit te leggen hoe je dat precies doet.. Als ze de auto op het terrein hebben geparkeerd ga jij op een veilige plek staan en druk vervolgens op het pijltje naar onder zowel op de PS3 als op de Xbox 360. Nu krijg je een cutscene te zien waarin de heleboel explodeert. Uiteindelijk blijven er nog wat Ancelotti goons over en die moet je nog neerschieten. Raak de politie kwijt en je bent klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

druk vervolgens op het pijltje naar onder

Begin jij de Sticky Bombs niet te erwarren met dit? Je moet toch gewoon 'pijltje omhoog', 'Phone Numbers', 'Gerald', 'Detonate' dan zie je de explosie en volgt hetgene dat jij zegt...

Ik had nog gelijk ook :puh:

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

druk vervolgens op het pijltje naar onder

Begin jij de Sticky Bombs niet te erwarren met dit? Je moet toch gewoon 'pijltje omhoog', 'Phone Numbers', 'Gerald', 'Detonate' dan zie je de explosie en volgt hetgene dat jij zegt...

Owja, ik was idd even in de war met de Sticky Bombs (C4) uit TBOGT. Je moet de bom idd laten exploderen via je mobiel > Gerald > Detonate.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

:duh: whahah ik zat bij deze missie ook al te zoeken maar ik was ook in de war:p

>>> Door Hanneswasco: Nutteloze bump, gelieve enkel nuttige dingen in een topic te posten, en altijd op de datum letten van het laatst geplaatste bericht.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...