300400500s Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Kan iemand deze 2 trainers samenvoegen, want ze gebruiken allebei een scripthook bestand en ze werken niet tegelijk. Ik heb geen links naar de websites maar ik heb ze wel toegevoegd. Alvast bedankt 1258763223_policepursuit4.0.zip gta iv trainer.zip Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 waarom zouden ze neit tgelijkertijd werken? En samenvoegen kan simpelweg niet, dus ik moet je hierin teleurstellen Reageren
Dvt Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Het scripthook is een hook die het mogelijk maakt scripts te koppelen aan GTA IV. Dit creëert extra spelmogelijkheden zoals trainers of extra missies. Met het scripthook kun je meerdere mods tegelijkertijd hebben geïnstalleerd, dus het zou gewoon moeten werken. Wat je moet doen: Download het meest recent Scripthook van aru. Download een asi loader, bijvoorbeeld Alexander Blade's asi loader Download EFC20 error fix Zet nu de twee scripts in de GTA IV map. Bewerkt: 5 januari 2010 door Dvt Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Vergeet ook niet het filecheckfix.asi bestand te downloaden. Deze file zort ervoor dat je ook nog in de multiplayer kan met mods. Wees wel sportief, gebruik de mods enkel in Free en Party mode. Overigens zijn dit de enige speltypen die worden ondersteund door de native trainer. Reageren
300400500s Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ok, maar kan ik dan sneltoetsen weghalen, omdat de trainer ook met het menu werkt en voor de policePursuit kan ik dan niet meer genoeg toetsen vinden. De trainer werkt sowieso alleen in free mode, maar hoe kom je in party mode? Dat heb ik nog nergens gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.