Jump to content

San Andreas


Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik ENB series te werk krijg? Ik weet overigens niet of ik wel de nieuwste versie heb (denk niet dat het wat uitmaakt, maar toch). SHIFT + F12 doet weinig behalve heel even lag geven.

Gooi d3d9.dll en enbseries.ini in de map van SA. Dan open je het ini bestand en moet je checken of er tenminste 1 ding op ON staat bij [EFFECT]

Ik heb ditte, dit zorgt ervoor dat alles aan staat:

[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=1
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=1
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=0
EnableDepthOfField=1

Als je dan ingame gaat, staat er linksboven iets met ENBSeries. Als je eenmaal ingame bent moet je Shift en F12 tegelijk indrukken, zo komen de toegevoegde effecten tevoorschijn. :)

Precies wat ik doe, ik zal het nog wel eens een keer proberen met jouw lijstje ipv die ene van interwebz.

Edit: Een hoop lag wat na een tijdje ophoudt, geen veranderingen. Stuur me anders die hele file, misschien verneuk ik heb vervangen van die lijnen wel.

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik ENB series te werk krijg? Ik weet overigens niet of ik wel de nieuwste versie heb (denk niet dat het wat uitmaakt, maar toch). SHIFT + F12 doet weinig behalve heel even lag geven.

Gooi d3d9.dll en enbseries.ini in de map van SA. Dan open je het ini bestand en moet je checken of er tenminste 1 ding op ON staat bij [EFFECT]

Ik heb ditte, dit zorgt ervoor dat alles aan staat:

[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=1
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=1
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=0
EnableDepthOfField=1

Als je dan ingame gaat, staat er linksboven iets met ENBSeries. Als je eenmaal ingame bent moet je Shift en F12 tegelijk indrukken, zo komen de toegevoegde effecten tevoorschijn. :)

Precies wat ik doe, ik zal het nog wel eens een keer proberen met jouw lijstje ipv die ene van interwebz.

Edit: Een hoop lag wat na een tijdje ophoudt, geen veranderingen. Stuur me anders die hele file, misschien verneuk ik heb vervangen van die lijnen wel.

Sure.

[PROXY]
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=1
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=0
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=1
EnableShaders_3_0=1
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseMRTRendering=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=1
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=1
EnableWater=1
EnableShadow=1
DepthBias=0
EnableDepthOfField=1
[iNPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=120
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyScreenshot=44
KeyShadow=119
KeyWater=118
KeyShowFPS=106
[REFLECTION]
ReflectionPower=10
ChromePower=0
UseCurrentFrameReflection=1
ReflectionQuality=0
ReflectionSourceSpecular=50
ReflectionSourceTFactor=50
UseAdditiveReflection=0
ReflectionDepthBias=0
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=0
EnvBumpAmount=100
EnvBumpOffset=100
ReflectionFlip=1
[bLOOM]
BloomPowerDay=10
BloomFadeTime=2000
BloomConstantDay=0
BloomQuality=0
BloomScreenLevelDay=60
BloomCurveDay=3
BloomPowerNight=20
BloomConstantNight=5
BloomCurveNight=3
BloomScreenLevelNight=20
BloomAdaptationScreenLevel=80
BloomAdaptationMultiplier=20
BloomAllowOversaturation=1
BloomMaxLimit=100
[sSAO]
UseFilter=0
OcclusionQuality=0
FilterQuality=0
DarkeningLevel=30
BrighteningLevel=30
IlluminationLevel=30
AdditiveIlluminationLevel=30
UseAmbientOcclusion=1
UseIndirectLighting=1
FadeDistance=50
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
[colorCORRECTION]
DarkeningAmountDay=0
ScreenLevelDay=60
ScreenLevelNight=20
DarkeningAmountNight=-20
GammaCurveDay=0
GammaCurveNight=3
ColorSaturationDay=0
ColorSaturationNight=0
UsePaletteTexture=0
[WATER]
UseWaterDeep=1
WaterDeepness=20
WaterQuality=0
[sHADOW]
ShadowFadeStart=40
ShadowFadeEnd=80
ShadowAmountDay=60
ShadowAmountNight=30
ShadowScreenLevelDay=60
ShadowScreenLevelNight=20
ShadowQuality=0
UseShadowFilter=1
FilterQuality=2
ShadowBlurRange=30
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=1
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=60
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=1
MotionBlurVelocity=40
MotionBlurRotation=40
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=100
SpecularGlossinessMultiplier=100
[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=0
DOFNumberOfPasses=2
DOFFocusRange=80
DOFBlurinessRange=2

Heb je wel de nieuwste SA versie? Met bumpmapping en die zooi. :) Deze config staat automatisch aan trouwens.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Sa v1 en ik heb geen cd nodig om te kunnen spelen.

Bewerkt: door Ghosty
Geplaatst:

Rapport

Uitgevoerd op 7-1-2010, 17:07:45

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Gigabyte Technology Co., Ltd.  

 |Computermodel:|EX58-UD3R  

 |Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem  

 empty.gif   

 motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Gigabyte Technology Co., Ltd.  

 |Model:|EX58-UD3R  

 |BIOS Fabrikant:|Award Software International, Inc.  

 |BIOS Model:|Award Modular BIOS v6.00PG, versie FD4  

 |Aansluitingen:|PCI (Vrij), PCI (Vrij)  

 |Poorten:|PRIMARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB)  

 empty.gif   

 processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz (Octa Core)  

 |Kloksnelheid:|2661 MHz  

 |Socket & Cache(s):|Socket 1366, 8192 KB L2 Cache  

 empty.gif   

 memory.gifGeheugen|Grootte:|6142 MB RAM  

 |Type(s):|2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM)  

 empty.gif   

 harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (G:)  

 |Grootte:|1863,02 GB (100,10 GB (C:) + 831,41 GB (D:) + 931,51 GB (G:) )  

 |Vrije ruimte:|1533,49 GB (11,68 GB (C:) + 805,56 GB (D:) + 716,24 GB (G:) )  

 empty.gif   

 drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Lokale vaste schijf  

 |Model(len):|C: SAMSUNG HD103UJ ATA Device IDE, D: ST310003 33AS USB Device USB, E: TSSTcorp CDDVDW SH-S223B ATA Device, F: FKH 38DQ3GLM SCSI CdRom Device  

 empty.gif   

 soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|ATI  

 |Model:|ATI Function Driver for High Definition Audio - ATI AA01  

 empty.gif   

 videocard.gifVideokaart|Model:|ATI Radeon HD 4800 Series   

 |Beeldprocessor:|ATI display adapter (0x9460)  

 |Geheugengrootte:|1024 MB VRAM  

 |Stuurprogramma:|atiumd64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.01.01.949  

 empty.gif   

 display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)  

 |Model:|Algemeen PnP-beeldscherm  

 |Schermresolutie:|1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)  

 |Kleurdiepte:|32-bits  

 |Frequentie:|60 Hz  

 empty.gif   

 mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)  

 |Model:|USB-HID  

 |Aantal knoppen:|2  

 |Aansluiting:|USB  

 empty.gif   

 keyboard.gifToetsenbord|Model:|HID-toetsenbordapparaat  

 |Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)  

 |Functietoetsen:|12  

 empty.gif   

 networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3)  

 empty.gif   

 directx.gifDirectX|Versie:|10.1  

 empty.gif   

 operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft® Windows Vista™ Home Premium   

 |Versie:|6.0.6002  

 |Service Pack:|Service Pack 2  

 empty.gif   

[/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi.

Werkt occlusion uitzetten? Dat vreet vermogen op hogere resoluties. :puh: Ookal heb je het duurste wat er is. En je CPU overclocken kan ook nog :)

Welke videokaart heb je nou? Met een 4800 series 1GB kan ik weinig, je kunt een HD48301GB hebben, maar ook een HD4890 1GB, dus ik kan er niet veel mee :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

na die specs te hebben gezien weet ik het, namelijk de 4 cores en 8 threads(in dit geval 2 per core). De engine is een negine dat voor 1 thread is gemaakt(toen bestonden er nog geen multithread processors), op dat moment werden ent de eerste multithreadprocessors gemaakt. In dit geval is het heel simpel, htgeen dat verwekt moet wordne word neit goed over de cores verdeelt(ze worden juist over cores verdeelt) wat probelemen geeft, zelfs een Athlon X2 kunnen problemen geven omdat die 2 threads heeft.

Geplaatst:

Scheiß! Geen ENB series voor mij dan. Ik ga weldra mijn computer slopen! Overclocken, daar begin ik pas aan als ik beter koeling heb (jwz).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...