Jump to content

network probleem


GTAisTHEbest

Recommended Posts

heeeey,

Ik wil graag online spelen met andere mensen,

Dus dan klik je op start en dan naar ''network''

Ik wil bijvoorbeeld een race doen:

dan krijg ik een lijst in beeld van de scores van andere mensen,

maar hoe moet je dan gaan spelen?

Ik snap er de balle van :$

Hoop dat jullie het kunnen uitleggen,

Link to comment
Delen op andere websites

zit je dan in een scherm waarbij je de andere mensen kunt bekijken en ook de settings van demode? zo ja, dan staat onderin aangegeven hoe je 'ready' komt te staan. Zodra de meerderheid dit heeft ingeschakeld word er afgetelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een race game joint, kan het zijn dat de er nog een race bezig is. Meestal krijg je dan ook een score lijst te zien, en ook een actie camera van de auto van diegene die eerste ligt in de race. Bij de race mode kun je niet zoals bij bijvoorbeeld Deathmatch direct beginnen, maar moet je wachten tot de race is afgelopen. Dan pas kun je mee doen in de volgende race.

Je komt dan in de "lobby" waar je een auto kunt kiezen uit een door de admin geselecteerde class. Ook kan je een kleur kiezen voor je wagen. Als je de juiste auto en kleur hebt gekozen druk je op de knop waarmee je aangeeft dat je ready bent. Doorgaans is dit Enter of F. Dan is het wachten geblazen tot de andere spelers klaar zijn, of totdat de admin aangeeft te gaan starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...