BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Halloo Ik heb weer een nieuwe signature: V1 V2 Welke is het mooist? + Tips Bewerkt: 3 januari 2010 door BanaanDaan Reageren
Ghosty Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Tekst: Weinig aan op te merken naar mijn mening. Render: goed geplaatst maar beslist niet ingeblend waardoor de pixels bij zijn rug niet mooi zijn (mede omdat je het hebt verscherpt). Kleur: hier gaat het naar mijn mening een beetje fout... Er is namelijk geen kleur, en bij de 2e heb je slechts een simpele color layer eroverheen gegooid. Zoek nog een wat tutorials op over inblenden en pas die toe. Verder kun je jezelf ook nog wat effecten aanleren zodat je de sig beter kunt invullen. Bewerkt: 3 januari 2010 door Ghosty Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Tekst: Weinig aan op te merken naar mijn mening. Render: goed geplaatst maar beslist niet ingeblend waardoor de pixels bij zijn rug niet mooi zijn (mede omdat je het hebt verscherpt). Kleur: hier gaat het naar mijn mening een beetje fout... Er is namelijk geen kleur, en bij de 2e heb je slechts een simpele color layer eroverheen gegooid. Zoek nog een wat tutorials op over inblenden en pas die toe. Verder kun je jezelf ook nog wat effecten aanleren zodat je de sig beter kunt invullen. Lol dit is de tutorial, en ik heb hem wel ingeblend maar dat kun je (niet meer) zien. En ook in de tutorial stond dat ik hem zwart-wit moest maken. Bewerkt: 3 januari 2010 door BanaanDaan Reageren
Ghosty Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Dus als de tutorial zegt: spring in de sloot! Doe jij dat dan ook? Sorry, beetje slap excuus. Ik rate gewoon de outcome, geen tutorial die dat zal veranderen. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Allereerst vind ik je grijzige versie het beste van de twee. Ik vind hem best wel gaaf geworden, het is een mooie render en prima geplaatst. De belichting vind ik ook goed zo als het nu is. Het lichtere en dus de nadruk op de render, komt aardig goed na voren. Ook je tekst past er prima bij. Alleen naar mijn idee is de rechter kant van de achtergrond beter, er zit voor mijn gevoel daar wat meer structuur/variatie in. Aan de linker kant vind ik die strepen te overheersend, dat is dan weer een min puntje eraan. Verder is je sig wel iet wat aan de lichte kant.. Ik denk zelf dat je meer structuur in het geheel brengt, als je nog wat rotzooid () met Brightness/contrast, levels en/of curves bij 'New Adjustment Layer'. Kijken of dat nog wat meer contrast in het geheel brengt en of dat mooi staat natuurlijk Verder ben ik wel benieuwd wat voor tutorial je hebt gebruikt? Komt het een beetje overeen met jou resultaat, is het daar ook wat aan de lichtere kant? Al met al is het redelijk geslaagd zo op het eerste gezicht hoor! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Verder ben ik wel benieuwd wat voor tutorial je hebt gebruikt? Komt het een beetje overeen met jou resultaat, is het daar ook wat aan de lichtere kant? Al met al is het redelijk geslaagd zo op het eerste gezicht hoor! Klik Reageren
.NightFlower Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Je ziet inderdaad dat het contrast van de tutorial signature wel hoger is, dan bij jou outcome. Ik denk als je dat nog wat aan kan passen, dat het een stuk mooier zal staan Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Je ziet inderdaad dat het contrast van de tutorial signature wel hoger is, dan bij jou outcome. Ik denk als je dat nog wat aan kan passen, dat het een stuk mooier zal staan Dan zou dit beter moeten zijn: Bedankt voor de tips Bewerkt: 4 januari 2010 door BanaanDaan Reageren
Royboow Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Dus als de tutorial zegt: spring in de sloot! Doe jij dat dan ook? Sorry, beetje slap excuus. Ik rate gewoon de outcome, geen tutorial die dat zal veranderen. Meestal is het bij een tut, dat je hem precies moet volgen, aangezien het de bedoeling is dat je er war van leert, en ik vind het een beetje een slappe verdediging "spring in de sloot! Doe jij dat dan ook?" als hij een andere outcome heeft, mag hij dat toch. hij vind hem (misschien) mooi en wil hem graag laten zien. en jij kraakt hem hier af., en hij hoeft niet aleen tuts te volgen, maar ook gewoon uitproberen. Als iemand iets fout doet is het altijd: Zoek nog wat tuts op. @ Daan: Ik vind ze allemaal mooi, de ene is leuk omdat er kleur op zit, de ander is leuk omdat ie zwart wit is. Niks op aan te merken. Reageren
Ghosty Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Dus als de tutorial zegt: spring in de sloot! Doe jij dat dan ook? Sorry, beetje slap excuus. Ik rate gewoon de outcome, geen tutorial die dat zal veranderen. Meestal is het bij een tut, dat je hem precies moet volgen, aangezien het de bedoeling is dat je er war van leert, en ik vind het een beetje een slappe verdediging "spring in de sloot! Doe jij dat dan ook?" als hij een andere outcome heeft, mag hij dat toch. hij vind hem (misschien) mooi en wil hem graag laten zien. en jij kraakt hem hier af., en hij hoeft niet aleen tuts te volgen, maar ook gewoon uitproberen. Als iemand iets fout doet is het altijd: Zoek nog wat tuts op. @ Daan: Ik vind ze allemaal mooi, de ene is leuk omdat er kleur op zit, de ander is leuk omdat ie zwart wit is. Niks op aan te merken. Ik word gevraagd te raten, dan doe ik dat op mijn manier. Jij met je lelijke signatures zou ook nog wat kunnen leren van tutorials, nu begrijp ik meteen waarom jij zo slecht ben met het geheel. Verder kan een slechte designer niet zomaar een graphics clan maken. Jon-asses kan dat misschien wel. Mijn rate blijft gewoon zoals hij is (om verwarring te voorkomen). Bewerkt: 5 januari 2010 door Ghosty Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ghosty je gaat te ver hoor.. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ghosty je gaat te ver hoor.. Je hebt gelijk ja gaat te ver.Geef ze dan gewoon wat moet hé.En zo lelijk is hij nu ook weer niet hé. Ik vind hem wel mooi,en de tekst is ook wel mooi.Volg nog wat Tutorials en dan ga je zeker nog beter worden! Voor de rest geef ik een 8,4/10 aan je sig.Nice work! .Corneria. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Tekst valt niet echt op. Toen ik keek leek het alsof het spiderman versie 2 was als je kijkt hoe hij zijn handen beweegt maar dat heeft er niks mee te maken maar het viel me op. Voor de rest heel leuk in elkaar gezet 7/10 Succes met eventuele volgende signatures! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Tekst valt niet echt op. Toen ik keek leek het alsof het spiderman versie 2 was als je kijkt hoe hij zijn handen beweegt maar dat heeft er niks mee te maken maar het viel me op. Voor de rest heel leuk in elkaar gezet 7/10 Succes met eventuele volgende signatures! Klopt de tekst valt niet op, want het is de bedoeling dat de render opvalt en niet de tekst Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Dus als de tutorial zegt: spring in de sloot! Doe jij dat dan ook? Sorry, beetje slap excuus. Ik rate gewoon de outcome, geen tutorial die dat zal veranderen. Meestal is het bij een tut, dat je hem precies moet volgen, aangezien het de bedoeling is dat je er war van leert, en ik vind het een beetje een slappe verdediging "spring in de sloot! Doe jij dat dan ook?" als hij een andere outcome heeft, mag hij dat toch. hij vind hem (misschien) mooi en wil hem graag laten zien. en jij kraakt hem hier af., en hij hoeft niet aleen tuts te volgen, maar ook gewoon uitproberen. Als iemand iets fout doet is het altijd: Zoek nog wat tuts op. @ Daan: Ik vind ze allemaal mooi, de ene is leuk omdat er kleur op zit, de ander is leuk omdat ie zwart wit is. Niks op aan te merken. Als je een tut precies volgt pleeg je eigenlijk gewoon (vrijgegeven) plagiaat, dan kopieer je gewoon precies hetzelfde wat iemand anders doet, daar leer je dus niet bepaald veel van. Als een tut een texture A gebruikt, kan je zelf ook een texture B nemen, dan maak je de sig toch nog een beetje naar je eigen smaak, dare to try. Over de sig Ik vind de outcome wel mooi, maar de tekst vind ik, naar mijn eigen mening, bagger. Ik vind de text niet bepaald tactisch geplaatst en hem een tikkeltje te groot. Probeer anders de tekst iets kleiner te doen, en banaan ook iets kleiner dan daan, ik heb even (heel fout) een outcome van de tut gekopieerd, en jouw naam er op die manier ingeplakt, made in 1 min, dus verwacht er niet al te veel van Bewerkt: 8 januari 2010 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.