patrick1995 Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb paar autotjes neergezet op plekken enzo in MTA map editor. Maar waar worden die dingen opgeslagen als ik Opslaan als doe? En hoe plaats ik ze in een SA-MP server? Ben net nieuw met Multiplayer server's, en ik wil graag voor een SA-MP server paar coole garages voor LSP maken, maar wil ze eerst allemaal testen in m'n eigen SA-MP server. Edit: hoofdletter gezet Bewerkt: 3 januari 2010 door patrick1995 Reageren
Freaksken Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 hey, Ik heb paar autotjes neergezet op plekken enzo in MTA map editor. Maar waar worden die dingen opgeslagen als ik Opslaan als doe? En hoe plaats ik ze in een SA-MP server? Ben net nieuw met Multiplayer server's, en ik wil graag voor een SA-MP server paar coole garages voor LSP maken, maar wil ze eerst allemaal testen in m'n eigen SA-MP server. Natuurlijk worden die opgeslagen, wat is er anders het nut van . Met deze mapconverter kan je voertuigen en objects converteren. Zorg wel dat je niet boven de 250 objecten gaat in samp, andes heb je een objectstreamer nodig. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Thnx Waar moet ik die code van die converter dan plaatsen, in welk bestand moet die code? Bewerkt: 3 januari 2010 door patrick1995 Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 mijn tut al gelezen van wat je moet doen als je iets niet weet ?? even zoekmachine gebruiken want er is niet zo lang geleden over MTA een tut gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.