S()nny Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Hallo, sinds ik Norton internet security heb gekocht bij scheer en foppen, kan ik gwoon niks meer downloaden (geen foto's , geen demo's , helemaal niks. weet iemand of dat aan norton ligt of ik dat gwoon kan veranderen ergens in norton. Alvast bedankt, gtrz S()nny Bewerkt: 3 januari 2010 door Thundercover Topic titel aangepast. ~~ Thundercover Reageren
PrioX Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Ik weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij zit het zo: Je start internet op dan ga je naar Extra > Opties > Beveiliging. Als het goed is moet daar je instellingen staat van je beveiliging op het internet. Dan moet je kijken wat is ingeschakeld of uitgeschakeld. Of is het alleen op een bepaalde site ? Bewerkt: 3 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
S()nny Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij zit het zo: Je start internet op dan ga je naar Extra > Opties > Beveiliging. Als het goed is moet daar je instellingen staat van je beveiliging op het internet. Dan moet je kijken wat is ingeschakeld of uitgeschakeld. Of is het alleen op een bepaalde site ? Neej het is echt met alles , als ik bijv een pdf bestandje wil openenen of een office bestandje wil openen, Ik krijg dan wel zon venstertje van ''downloaden'', Oplaan, ,Annuleren. maar dan gebeurt er daarna helemaal niks. en ik weet niet of het aan norton ligt of aan iets anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.