Jump to content

Op zoek naar een film


RJV92

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden in de bioscoop gezien heb. Helaas herinner ik het me amper, maar het een veel terugkomende zin in de film was 'makkelijker gezegd dan gedaan'. Dit zei de hoofdpersoon vaak, een jonge jongen van ongeveer 16 jaar oud. Ook zijn opa speelde een belangrijke rol in de film, en hij had volgens mij dromen over van die wazige wezens die hun dorp aanvielen...en hij was volgens mij ook verliefd op een meisje

Iemand die me kan vertellen welke film dit is, ondanks de wazige beschrijving? Ik denk trouwens dat de film dateert uit het jaar 1998 ongeveer...maar weet dit niet zeker

Sorry voor de omschrijving maar meer herinner ik me niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden in de bioscoop gezien heb. Helaas herinner ik het me amper, maar het een veel terugkomende zin in de film was 'makkelijker gezegd dan gedaan'. Dit zei de hoofdpersoon vaak, een jonge jongen van ongeveer 16 jaar oud. Ook zijn opa speelde een belangrijke rol in de film, en hij had volgens mij dromen over van die wazige wezens die hun dorp aanvielen...en hij was volgens mij ook verliefd op een meisje

Iemand die me kan vertellen welke film dit is, ondanks de wazige beschrijving? Ik denk trouwens dat de film dateert uit het jaar 1998 ongeveer...maar weet dit niet zeker

Sorry voor de omschrijving maar meer herinner ik me niet!

Dit wordt heel lastig om erachter te komen denk ik, omdat bijna elke film zo gaat. :7

Weet je ook niet meer of er nog bekende personen in speelde? Of het einde of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden in de bioscoop gezien heb. Helaas herinner ik het me amper, maar het een veel terugkomende zin in de film was 'makkelijker gezegd dan gedaan'. Dit zei de hoofdpersoon vaak, een jonge jongen van ongeveer 16 jaar oud. Ook zijn opa speelde een belangrijke rol in de film, en hij had volgens mij dromen over van die wazige wezens die hun dorp aanvielen...en hij was volgens mij ook verliefd op een meisje

Iemand die me kan vertellen welke film dit is, ondanks de wazige beschrijving? Ik denk trouwens dat de film dateert uit het jaar 1998 ongeveer...maar weet dit niet zeker

Sorry voor de omschrijving maar meer herinner ik me niet!

Dit wordt heel lastig om erachter te komen denk ik, omdat bijna elke film zo gaat. :7

Weet je ook niet meer of er nog bekende personen in speelde? Of het einde of zoiets?

Nee, geen bekende personen. Wel weet ik dat zijn opa ook van een ladder viel ofzo? En ik weet dat het lastig wordt, maarja. Als iemand me kan helpen zou dat heel fijn zijn, als het niet kan dan is het begrijpelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook geen idee. Maar ga naar naar Wikipedia en zoek naar de lijst met films uit 1998. Vaak kun je op de film klikken en krijg je allerlei informatie over die film. Als dat niet lukt kun je naar Moviemeter gaan en iemand PB`en die er veel verstand van heeft. Dat gaat meestal sneller dan op dit forum zitten wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...