arnobogert Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Ik speel San Andreas op de ps2, ik heb hem nu een jaar of 3. Maar nu heb ik 2 maanden geleden een nieuwe San Andreas gekocht, omdat de oude telkens vastliep. Maar met deze nieuwe disk kan ik mijn oude opgeslagen spellen niet laden. Weet iemand waardoor dat komt? Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk hanteert de PS2 ook gameversies, net zoals de PC versie dit doet. En waarschijnlijk is de gameversie van 3 jaar geleden dus anders dan de versie van nu. Voor de PC was er nog iets tegen te doen, maar hoe dit bij de PS2 werkt weet ik niet. Je zou eens kunnen googlen naar San Andreas PS2 Game versie of iets dergelijks, of je download een savegame uit de GTAGames database @ Hieronder: ja, dat Bewerkt: 3 januari 2010 door Remi-X Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Er zijn in Nederland twee versies uitgebracht van GTA SA voor de PS2, een gewone en een Platinum versie. Savegames zijn niet uitwisselbaar tussen deze verschillende versies. Je kan een savegame van je oude spel (gewone PAL versie?) niet laden in je nieuwe spel (Platinum PAL versie?). Reageren
arnobogert Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Nou ja, dan ga ik maar op zoek naar een goede versie van San Andreas, en toch bedankt. Nu weet ik in ieder geval wat het is. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik acht de kans klein dat je nu nog de eerste (gewone) versie in de winkels kan vinden, wat nu nog te koop is zal wel allemaal de Platinum versie zijn. Als je coût que coût toch eenzelfde (gewone) versie wilt hebben zal je die waarschijnlijk 2de hands moeten kopen via bijvoorbeeld marktplaats.nl of ebay. Succes PS Let wel op dat je de Britse versie koopt, achterop de doos zou een Britse vlag moeten staan. In Europa zijn namelijk ook nog Franse en Duitse versies in omloop (alles PAL) en ook van die zijn de savegames niet uitwisselbaar. En koop ook geen Amerikaanse versie (NTSC) aangezien je sowieso een PAL versie nodig hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.