Jump to content

Nieuwe disk SA op de ps2


arnobogert

Recommended Posts

Hoi,

Ik speel San Andreas op de ps2, ik heb hem nu een jaar of 3. Maar nu heb ik 2 maanden geleden een nieuwe San Andreas gekocht, omdat de oude telkens vastliep. Maar met deze nieuwe disk kan ik mijn oude opgeslagen spellen niet laden. Weet iemand waardoor dat komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hanteert de PS2 ook gameversies, net zoals de PC versie dit doet. En waarschijnlijk is de gameversie van 3 jaar geleden dus anders dan de versie van nu. Voor de PC was er nog iets tegen te doen, maar hoe dit bij de PS2 werkt weet ik niet. Je zou eens kunnen googlen naar San Andreas PS2 Game versie of iets dergelijks, of je download een savegame uit de GTAGames database ;)

@ Hieronder: ja, dat :sst:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn in Nederland twee versies uitgebracht van GTA SA voor de PS2, een gewone en een Platinum versie. Savegames zijn niet uitwisselbaar tussen deze verschillende versies. Je kan een savegame van je oude spel (gewone PAL versie?) niet laden in je nieuwe spel (Platinum PAL versie?).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik acht de kans klein dat je nu nog de eerste (gewone) versie in de winkels kan vinden, wat nu nog te koop is zal wel allemaal de Platinum versie zijn. Als je coût que coût toch eenzelfde (gewone) versie wilt hebben zal je die waarschijnlijk 2de hands moeten kopen via bijvoorbeeld marktplaats.nl of ebay. Succes ^_^

PS Let wel op dat je de Britse versie koopt, achterop de doos zou een Britse vlag moeten staan. In Europa zijn namelijk ook nog Franse en Duitse versies in omloop (alles PAL) en ook van die zijn de savegames niet uitwisselbaar. En koop ook geen Amerikaanse versie (NTSC) aangezien je sowieso een PAL versie nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...