Jump to content

Dini en Dudb werken niet meer.


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Een tijd geleden is mijn laptop stukgegaan, sinds dien werk ik op een andere PC. Maar daar is een probleempje mee, want dini en dudb werken daar niet!. Er worden wél files aangemaakt van de gebruiker(bij bijv. loginsysteem) maar de score/money/stats worden gewoon niet opgeslagen. Het vervelende is dat ik dit met alles heb wat met dini/dudb werkt. Ik heb het hele circus al geprobeerd(deïnstalleren, opnieuw installeren, verplaatsen, hernoemen enz.) maar het lukt maar niet. Wie herkend dit en kan mij helpen?

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het aan Dini of Dudb ligt, maar gewoon aan je script. Weet je zeker dat je daar geen fouten in hebt zitten?

Ik wou dat het aan me script lag, maar het is echt dini/dudb, want ik heb nu zo'n 10 login-scripts gedownload en ze werken allemaal niet. Ook bank-scriptts die dini/dudb gebruiken werken niet meer :( . Bovendien zijn me script error-loos.

Bewerkt: door sean5874
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste versies gedownload, nog steeds geen resultaat. Om duidelijk te zijn heb ik even een screen geupload. Toen ik dis-connecte, had ik 100 dollar. Zoals je ziet, slaat het systeem de variable niet op en blijft het 0. Echter, als ik handmatig 0 verander in 200000 wordt dit wel geladen. Hier zie je de screen:

nieuwwindowsbitmapafbee.png

Bewerkt: door sean5874
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of het daarmee is opgelost, maar kijk eens na of je het systeem wel de rechten heeft om in de bestanden te mogen schrijven, want als het op je vorige laptop wel werkte dan ligt het waarschijnlijk daar aan.

Als dat niet werkt, post dan eens je script in OnplayerDisconect.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...