Basssss Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Heey allen, ik ben nu bezig met een submissie in m'n mod. Er zitten alleen wat probleempjes in. 1. De tekst 'SUBDISCRIPTION' komt niet tevoorschijn. 2. Het icoon $ENEMY_MARKER_MAIN is alleen te zien als je dichtbij bent, maar ik wil dat je hem ook ziet aan de rand van je radar als je niet dichtbij bent. 3. De Ballas staan niet op de Babel Tower zoals moet, maar ze staan op een kluitje hier. :SubmissionStart 016A: fade 0 time 1000 00BA: show_text_styled GXT 'SUBNAME' time 6000 style 2 wait 1500 016A: fade 1 time 1000 wait 1000 00BB: show_text_highpriority GXT 'SUBDISCRIPTION' time 5000 flag 1 Marker.CreateIconWithoutSphere($ENEMY_MARKER_MAIN, 59, 1544.28, -1353.27, 323.0) jump @NearbyBabelTower :NearbyBabelTower wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1544.28 -1353.27 323.0 radius 30.0 30.0 30.0 jf @NearbyBabelTower 7@ = Car.Create(#Maverick, 1543.2169, -1353.7113, 329.5669) Car.Angle(7@) = 90.0 0229: set_car 7@ primary_color_to 85 secondary_color_to 1 Car.DoorStatus(7@, 1) 19@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, 102, 1538.4592, -1341.0776, 329.4653) 20@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS2, 103, 1529.1184, -1348.022, 329.4609) 21@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS3, 104, 1526.92, -1358.4823, 329.4609) 22@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, 102, 1532.9375, -1368.1168, 329.4609) 23@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS2, 103, 1544.5713, -1371.663, 329.4535) 24@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS3, 104, 1556.3922, -1368.3058, 329.4535) 25@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, 102, 1562.2739, -1358.527, 329.4535) 26@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS2, 103, 1559.783, -1347.8179, 329.4609) 27@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS3, 104, 1550.7819, -1340.938, 329.4572) $ENEMY_MARKER_A = Marker.CreateAboveActor(19@) $ENEMY_MARKER_B = Marker.CreateAboveActor(20@) $ENEMY_MARKER_C = Marker.CreateAboveActor(21@) $ENEMY_MARKER_D = Marker.CreateAboveActor(22@) $ENEMY_MARKER_E = Marker.CreateAboveActor(23@) $ENEMY_MARKER_F = Marker.CreateAboveActor(24@) $ENEMY_MARKER_G = Marker.CreateAboveActor(25@) $ENEMY_MARKER_H = Marker.CreateAboveActor(26@) $ENEMY_MARKER_I = Marker.CreateAboveActor(27@) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_A, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_B, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_C, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_D, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_E, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_F, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_G, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_H, 0) Marker.SetColor($ENEMY_MARKER_I, 0) Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Wel, ik weet alleen het antwoord op probleem 1. De naam is te lang, dan verschijnt hij niet. Dat probleem heb ik ook gehad. Probeer iets korter, 6 karakters, dan moet het goed komen. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Bedankt, maar nu heb ik nog niet het antwoord op vraag 2 en 3. Weet iemand er een antwoord op? Alvast bedankt. Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Je zou deze opcode nog kunnen proberen: 0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at $2367 $2368 $2369 Anders moet je even experimenteren met verschillende soorten opcodes wat icons maken. Probleem 3 lijkt mij dat je verkeerde coördinaten hebt opgegeven. Anders: kan je wat duidelijker zijn wat je wil bereiken daar en wat het probleem is? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Die opcode zal ik eens proberen, en ik wil dat de Ballas op de top van de Babel Tower staan. Eén op elke hoek van het sterplatform bovenop. Zoals je in het script ziet zijn de coördinaten verschillend, dus dat kan er niet voor zorgen dat ze allemaal in elkaar staan ergens in het westen. (Dan zouden ze op ze minst wat meer uit elkaar moeten staan...) Reageren
game~skater Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Misschien dat je te ver weg bent en ze dus vallen, zoals mijn Sultan in mijn script. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Nop, want daarvoor is dit stukje script: if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1544.28 -1353.27 323.0 radius 30.0 30.0 30.0 jf @NearbyBabelTower Bovendien komt de Maverick wel gewoon als ik er vlak boven vlieg, maar de Ballas niet. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb nu geprobeerd de Ballas ergens anders te spawnen. (Bij dat hotel in Commerce uit één van de missies van Big Smoke.) Maar wéér komen ze op dat domme plekje bij de heuvels. Heeft niemand dit probleem eerder gehad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.