Jump to content

Instaleer & spel problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik game niet vaak (meer), maar wanneer ik eens zin krijg om terug te gamen en een spel te instaleren of te spelen, lukt het niet.

Neem nu bevoorbeeld overlaatst:

Ik heb een Acer Aspire met 1 GB videokaar en mijn schoonbroer exact dezelfde laptop maar met 512 MB. Hij instaleert GTA IV perfectloos en kan het zonder enige problemen spelen. Wanneer ik het wil instaleren lukt het wel, maar wanneer ik de intro zie met de boot, gaat het heel langzaam en springt het spel na een tijd gewoon af. Ik heb het vaak opnieuw geïnstaleerd, maar telkens weer dezelfde fout.

Dan na een tijd gaf ik het op en wou ik GTA III spelen. Dus ik pak mijn cd'tjes van GTA III en steek ze in. Mijn computer weigert het om ze te lezen. Ik neem de laptop van mijn zus en daar werkt het wel gewoon op! Ik snap het dus echt niet. En tijdens de examans speel ik altijd van die nutteloze spelletjes van de sims. Dan instaleer ik het basispakket en daarna een uitbereiding, maar dan weigert het weer om de CD'tjes te lezen. Geen enkele CD is beschadigd.

Wat is dan in godsnaam het probleem met mijn laptop?

Geplaatst:

Wat zijn de systeem specificaties van jouw laptop? En heeft jouw schoonbroer echt precies dezelfde? Grote kans dat zijn laptop toch beter is. Over het algemeen zijn laptops erg ongeschikt voor spellen als GTA IV.

Het probleem met de CD drive kan ik helaas geen antwoord op geven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

@ sprunk .. ik kon gta4 ook draaien

ik heb geleerd . niet het aantal mb op een videokaart maakt uit maar ook de mhz bussen en bits of watever

cdlade.. misschien iets hard tegen aangekomen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...