Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@coentjuu: je post je 3 keer dubbel.

Gebruik in het vervolg de edit knop. ;)

Edit: Dit is de Edit knop--> p_edit.gif

Bewerkt: door gta-SA fan
Geplaatst:

Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben.

Dit onderwerp hoort trouwens in ons modding help forum thuis, waar ik hem nu naartoe verplaats.

Geplaatst:

Zal het mogelijk zijn met editor programmas om op een bepaald stuk grond, vb lingsonder, op een bepaalde plaats al de bomen weg te nemen, en er zelf een nieuw husi te bouwen, , waar je kan saven, met garage, eventueel kleine startbaan en vliegtuighangar, en heliplatform

zelf vind ik (gta sa op ps2 uitgespeeld) dat er niet echt indrukwekkende huizen in zitten zoals vb de scarface mansion in vice city

Geplaatst:

Daar zeg je wat.....het is mogelijk (binnenkort, als er tools + plug-ins zijn), maar het is erg en moeilijk werk (van een savehuis + savegame bijvoorbeeld), je moet een ervaring modder zijn om dit te kunnen maken. Bomen kun je dan makkelijk weghalen met de moomapper (als dier er voor SA komt).

Geplaatst:

Wanneer ik bewerkte bmp wil toevoegen in TXD builder krijg ik "stream read error". Is nochtans juiste grootte en 24 bits...

Geplaatst:

Texturen die je in photshop gemaakt hebt doen het niet. (tenminste als je hem in photoshop hebt gemaakt.) Je kan dit eens proberen:

-Open een textuur die het wel doet in paint.

-Open je zelf gemaakte textuur ook in paint.

-kopier kan je zelfgemaakte textuur en plak hem dan over die textuur die het wel doet.

-Nu saven en je kan hem als het goed is wel importeren. :)

Geplaatst:

Dat heb ik soms ook, zo los je het op:

-Open je bmp bestand (waarbij hij die foutmelding geeft) met paint en selecteer + kopieer alles

-Open nu een bmp bestand dat geen problemen geeft

-Plak nu je plaatje over de oude heen

-Ga naar File -> Save as

Klaar is kees.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...