Dynamic Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hoe Kan Je Skins Impoteren Bij Gta SA Reageren
coentjuu Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 misschien moet je de gta3 tool eens proberen Reageren
coentjuu Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik zal je wel even link geven. van eclipse Reageren
coentjuu Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 succes ermee Het is nog al lastig :blink: Reageren
Time Fighter Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) @coentjuu: je post je 3 keer dubbel. Gebruik in het vervolg de edit knop. Edit: Dit is de Edit knop--> Bewerkt: 15 juni 2005 door gta-SA fan Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben. Dit onderwerp hoort trouwens in ons modding help forum thuis, waar ik hem nu naartoe verplaats. Reageren
KrackDC Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 Zal het mogelijk zijn met editor programmas om op een bepaald stuk grond, vb lingsonder, op een bepaalde plaats al de bomen weg te nemen, en er zelf een nieuw husi te bouwen, , waar je kan saven, met garage, eventueel kleine startbaan en vliegtuighangar, en heliplatform zelf vind ik (gta sa op ps2 uitgespeeld) dat er niet echt indrukwekkende huizen in zitten zoals vb de scarface mansion in vice city Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 Daar zeg je wat.....het is mogelijk (binnenkort, als er tools + plug-ins zijn), maar het is erg en moeilijk werk (van een savehuis + savegame bijvoorbeeld), je moet een ervaring modder zijn om dit te kunnen maken. Bomen kun je dan makkelijk weghalen met de moomapper (als dier er voor SA komt). Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Er staan iig voor alles wat je wilt tutorials op mijn site, ze zijn nog voor VC. Maar als later de SA tools uitkomen zal er niet veel verschil zijn. Mijn Site Reageren
Gl@di8or Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb een nieuwe skin kunnen installeren via iripper. Daar kunt ge de IMG files mee openen en de txd vervangen. Da is het enige prog da bij mij vr san andreas werkt. IMGtool werkt langs geen kante <_< hier is ne link nr iripper http://www.gtapro.com/downloads/pafiledb.p...ction=file&id=1 Khoop dat et dees is wa ge zoekt Reageren
friet Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Wanneer ik bewerkte bmp wil toevoegen in TXD builder krijg ik "stream read error". Is nochtans juiste grootte en 24 bits... Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Texturen die je in photshop gemaakt hebt doen het niet. (tenminste als je hem in photoshop hebt gemaakt.) Je kan dit eens proberen: -Open een textuur die het wel doet in paint. -Open je zelf gemaakte textuur ook in paint. -kopier kan je zelfgemaakte textuur en plak hem dan over die textuur die het wel doet. -Nu saven en je kan hem als het goed is wel importeren. Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Dat heb ik soms ook, zo los je het op: -Open je bmp bestand (waarbij hij die foutmelding geeft) met paint en selecteer + kopieer alles -Open nu een bmp bestand dat geen problemen geeft -Plak nu je plaatje over de oude heen -Ga naar File -> Save as Klaar is kees. Reageren
friet Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Hmm, GTASA crasht gewoon wanneer ik txd in img file heb gestoken. Jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.