Johannetje2 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hallo! Ik ben aan het programmeren gegaan en ben een programma aan het maken dat misschien wel handig zou zijn voor sommige onder ons. Mag ik dan hier binennkort een post plaatsen met de download? Mvg, Johannetje2 Reageren
Ghosty Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Nee, dat hoort gewoon in het software-gedeelte thuis. Waar jij je link naartoe hebt gedaan is een gedeelte voor modificaties van GTA! Het moet in ieder geval ergens in Computer Talk plaatsvinden. Veel succes met programmeren overigens! Reageren
Fedmas Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Als lid mag je daar niet posten. Dat is alleen voor admins dacht ik. Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Inderdaad, enkel administrators mogen daar posten en beslissen dus ook wat er geplaatst wordt. Mocht je programma handig zijn en zo ongeveer door het hele forum gebruikt worden (zoals bij Fraps en Flitskikker InfoTool), dan bestaat er een kans dat een admin er een nieuwsbericht voor maakt. Ga er niet om vragen, want dan wordt de kans alleen maar kleiner. Bovendien denk ik dat het handiger is om eerst wat te maken voordat je dit vraagt (aan een admin). Als je programma af is, kan je overwegen om hem in de downloaddatabase van het forum te plaatsen, maar ook daar moet het goed gekeurd worden door een admin. Succes verder met het programmeren! Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Inderdaad, enkel administrators mogen daar posten en beslissen dus ook wat er geplaatst wordt. Mocht je programma handig zijn en zo ongeveer door het hele forum gebruikt worden (zoals bij Fraps en Flitskikker InfoTool), dan bestaat er een kans dat een admin er een nieuwsbericht voor maakt. Ga er niet om vragen, want dan wordt de kans alleen maar kleiner. Bovendien denk ik dat het handiger is om eerst wat te maken voordat je dit vraagt (aan een admin). Als je programma af is, kan je overwegen om hem in de downloaddatabase van het forum te plaatsen, maar ook daar moet het goed gekeurd worden door een admin. Succes verder met het programmeren! Ookal kan ik volgens sommige forumgebruikers er weinig van, het word een soort pawno, maar dan voor de mindergevorderde die het scripten nog niet goed snappen. Dan staat er bovenin scripten en dan kan je uit verschillende categorieën kiezen. Dan komen er soorten van teksten dus SendClientMessage en SendClientMessageToAll. Als je dan op zo'n optie klikt, komt er een scherm waar je de coordinaten etc in moet vullen en hoepla het staat er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.