Pesimist Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hoi ik zit hier met een groot probleem ik zit nu een spel te instaleren update,maar dat duurt minimaal 1 uur dus ik doe het scherm uit en ga iets anders doen,maar dan gaan natuurlijk weer me pc op soort van stadby hoe voorkom ik dat.? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 heb je xp? je moet zowiezo eventjes een kijkje nemen in 't configuratiescherm dan ga je naar energiebeheer of iets wat daarop lijkt. daar moet ergens iets staan over wanneer je pc in standby gaat. succes Reageren
vice Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Bij Vista ga je naar je bureaublad > Rechtsklik > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Schermbeveiliging > Energie instellingen wijzigen > En dan een van de 3 vooraf ingestelde "programma's" kiezen, of zelf een "programma" aanpassen, door de schema-instellingen te wijzigen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Dankjewel voor jullie reactie het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.