Jump to content

Beeld steekt en daarna het geluid (PS3)


Lennertt

Recommended Posts

Hallo

ik ben een groot probleem.

Bijna iedere keer wanneer ik GTA IV op mijn PS3 opstart na 5 minuten gaat het beeld voor een kleine seconde hangen en nog geen 5 seconden daarna blijft het geluid hangen of is er zelfs helemaal geen geluid meer. Dit is gekomen toen ik aan het spelen was (toch een wel een lange tijd) en ineens was het probleem er. Ik heb al het systeem aan en uit gedaan, kabel uitgetrokken, laten afkoelen, gereset, nieuw playstation account, nieuw playstation network account, zonder internet gespeeld, andere televisie, niets verhelpt het probleem.

Ik heb het spel met dezelfde spelcd eens getest in een ander systeem, maar geen problemen, maar hier ben ik absoluut niet zeker van.

Soms kan het probleem opduiken na 5 min. of soms na 10min. , toch heel snel. Ik heb probleem nooit eerder ondervonden, het is allemaal gebeurt sinds ik het derde land heb vrijgespeeld, dan is alles begonnen en het geluid kan soms ook in het eerste of tweede land blijven hangen of stilvallen.

Weten jullie oplossing of patch ?

Alvast bedankt.

LENNERT

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...