BoerBanaan Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Gefeliciteerd iedereen :dans: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Bedankt mensen die op mij gestemd hebben en gefeliciteerd naar alle andere winnaars. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Och ja, laat ik ook maar eens posten. Uiteraard allereerst bedankt aan alle leden die op mij (en mijn screens) hebben gestemd tijdens de nominatie -en stemronde. Dankzij jullie mocht ik gisteren opgetogen drie awards op mijn profielpagina plaatsen. Dan uiteraard nog enkele felicitaties, te beginnen met men maatje Jon-asses. Sommige mensen hebben een vaste kleermaker, ik heb een vaste signaturemaker, die eindelijk na 2,3 jaar krijgt wat hij verdiend, de award voor Beste Graphicus. Als iemand recht had op deze award, was het deze Belg wel. Gefeliciteerd, maak iets mooi van je gepinde topic in het graphics forum! Mijn tweede felicitatie gaat uit naar Jacky-2007. Dit jaar zette hij een fantastisch project op samen met de drie grootste clans van dit forum. Inmiddels kunnen we de IV Open Tournaments een waar succes noemen, en dit allemaal dankzij het fantastisch idee van deze ene man. En mijn derde en laatste felicitatie is er eentje voor WikiGTA budy ASPHALT, die het in deze stemronde enorm zwaar had. (Ironisch bedoeld dan) Er is niemand, en dan ook niemand die je deze award zou kunnen afpakken, je hebt hem dubbel en dik verdiend. Als ik volgend jaar opnieuw genomineerd ben, hoop ik het je wat lastiger te kunnen maken, maar dan zal ik me op jouw territorium moeten begeven, iets waarvoor ik enorm veel schrik heb. Leden die ik genomineerd heb en die uiteindelijk niets hebben gewonnen, wens ik dit jaar meer succes toe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Er zitten winnaars tussen, die waarvan ik totaal dat niet vindt, maar het gaat om populariteit... Toch iedereen proficiat met de prijzen en alle winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Gefeliciteerd iedereen! Moge jullie volgende keer weer in de prijzen vallen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik wil graag iedereen die iets gewonnen heeft feliciteren daarmee! Toch wel grappig dat ik als op 1 na beste Megalid uit de bus kom. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Gefeleciteerd iedereen. Geniet van de roem en van die badges. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts