Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik weet het, het is triest.. :{ Slechts twee inzendingen ontvangen. Allebei de heren, ontzettend bedankt voor jullie inzending! We gaan toch gewoon door, want telkens uitstellen heb ik ook geen zin in. De volgende SOTM zal voortaan 2 weken inzend tijd krijgen.

Zie hier de ingezonden signatures!

Stemmen doe je als volgt:

[b]Naam:[/b] (Kandidaat)
[b]Waarom:[/b] (Niet verplicht)

Succes jongens!

Geplaatst: (bewerkt)

naam: Jesperkaj

waarom:vind die van de andere deelnemer helemaal niets. Je had nog wel wat meer met de tekst kunnen doen.

Volgende keer, als ik het zie ook maar eens meedoen.

@Ikkes: Zeg maar Fedde.. Persoon klinkt zo stom.

Bewerkt: door Fedmas
Geplaatst:

*begeeft zich op gevaarlijk terrein, waar hij eigenlijk 0 verstand van heeft, maargoed*

Naam: Jesperkaj

Waarom: Ondanks het feit dat ik in tegenstelling tot de persoon hierboven mij die van xLogiCx wel mooi vind, vooral de achtergrond dan. Ga ik toch voor Jesperkaj, welke toch meer de sfeer van oud en nieuw over weet te brengen. Donker, maar toch warm. Jammer vind ik wel dat de 2010 niet echt perfect uit de verf komt.

Geplaatst:

Waarom: Moeilijke keuze. De achtergrond is bij xLogiCx wel wat meer levendig alleen vindt ik de manier waarop de tekst is neergezet erg jammer. Als je alleen het woord 2010 had neergezet, bijvoorbeeld in 3D, dan had dat mooier bij de achtergrond had gepast. De signature van Jesperkaj vindt ik wel iets te donker maar de skyline met vuurwerk maakt het wel een leuk effect.

Vanwege de tekst bij xLogiCx, stem ik voor Jesperkaj.

Geplaatst:

Waarom: Ik ben het eens met de personen boven mij

Geplaatst:

Waarom: Ik vind het formaat van je signature wat vriendelijker ogen dan die van xLogiCx en oogt het mooier met de tekst 2010. Qua kleuren past het perfect. Een wat donkere achtergrond met rode tinten en dan je tekst in het rood, een prima keuze. De test 2010 vloekt gelukkig niet met het vuurwerk op de achtergrond en dat is uitstekend gedaan. xLogiCx had net even teveel bij elkaar gezet, zoals `Beste wensen`, `naam rechtsonder`, `te druk achtergrond` en dan is het formaat van de signature ook nog aan de kleine kant. Vandaar mijn keuze naar Jesperkaj.

Geplaatst:

Overduidelijke winnaar Jesperkaj! Gefeliciteerd, jouw signature komt zo snel mogelijk 1 maand lang boven aan het graphics forum te hangen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...