robberocker Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Heey, Ik wil graag een videoclipje maken in GTA SA (singleplayer liefst) Ik zou graag een tool willen waar je Bvb.mee kan tegen een auto leunen Zoals Je gang leden doen bij jou auto of dat je kan dansen zoals in SAMP (Maar ik wil liever niet met SAMP werken maar met singleplayer) Dus als er zo een tool bestaat Willen jullie AUB een link geven Alvast Bedankt M.V.G RobbeRocker P.S. Ik heb Al verschillende keren geprobeerd SA Cam Hack te installeren Maar hij werkt niet ( ik heb windows vista ) Als er niet zo een tool bestaat hebben jullie dan een NEDERLANDS TALIGE uitleg (Mijn engels is niet zo goed :-p ) Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Je moet eerst op * drukken in San Andreas om de camhack te installeren (lees de handleiding goed door). Verder zou ik Design Your Own Mission gebruiken. Je kan daar actors maken met verschillende skins, ze laten lopen, auto's maken, animaties toewijzen.. Heel veel. In combinatie met camhack zal het erg effectief zijn. Reageren
robberocker Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Je moet eerst op * drukken in San Andreas om de camhack te installeren (lees de handleiding goed door). Verder zou ik Design Your Own Mission gebruiken. Je kan daar actors maken met verschillende skins, ze laten lopen, auto's maken, animaties toewijzen.. Heel veel. In combinatie met camhack zal het erg effectief zijn. Hmm Oke ik zal eerst de gewoone sa cam hack nog eens gebruiken Kan je er iets meer uitleg over geven aub Reageren
robberocker Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Je moet eerst op * drukken in San Andreas om de camhack te installeren (lees de handleiding goed door). Verder zou ik Design Your Own Mission gebruiken. Je kan daar actors maken met verschillende skins, ze laten lopen, auto's maken, animaties toewijzen.. Heel veel. In combinatie met camhack zal het erg effectief zijn. Hmm Oke ik zal eerst de gewoone sa cam hack nog eens gebruiken Kan je er iets meer uitleg over geven aub Het is al goed maar Ik heb nu DYOM en CLEO3 gedownload ik heb eerst die MPACK folder in mijn GTA SA user files gestoken en dan CLEO3 Geinstalleerd Met de AUTO installer Maar ik wou GTA SA opstarten er er staat GTA SA werkt niet meer Ik heb het spel gekocht en heb hem op DVD enz alleen mijn GTA SA staat niet geinstalleerd op mijn c:/ maar op een externe schijf Kan iemand me verder helpen PS ik had eerst V2 maar ik heb een patch gedaan wand eerst kon ik geen MODS installeren en nu met die patch wel Reageren
cooling Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik gebruik fraps http://www.fraps.com/ Reageren
robberocker Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik gebruik fraps http://www.fraps.com/ Ik heb hem ook gekocht Maar ik wil meer vieuws Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.