fabbe Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 heey,,, e ik heb een probleem,, als ik san adreas opstart komt hij tot aan dat filmpje en als hij dan verder gaat dan knippert het beeld een keer en dan sluit hij het spel af en geeft dan de melding '''fout in gta_sa.exe wat moet ik doen ? een ander gta_sa.exe van iemand anders kopieren of wat anders. Wie oooh wie kan mij helpen ??????? greetzz fabbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 opnieuw instaleren of de cd is beschadigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spo0n Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 heb je de crack dat in het mapje hoodlum staat over de geinstalleerde gta-sa.exe gegooid? zo niet, probeer dat eerst eens, zit er namelijk niet voor niks bij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.