propje400 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Hoi, ik heb een probleem met windows. als ik hem opstart krijg ik een zwart scherm. ik moet al mijn programma's opstarten met windows task manager, vrij iritant dus. Toen ik bij updates keek had ik devolgede updates: - Mircosoft SQL server 2008 Service Pack 1 -BenQ - Display - BenQ T2200HDA (waarschijnlijk heb ik deze nodig) -Update for internet explorer 8 compatibility view list for windows 7 - Update for windows 7 en nog wat andere maar die zijn van microsoft word en taal pakketten. Maar als ik deze aanvink en op update klik. staat er een half uur dat hij ze aan het installeren is, en daarna krijg ik een unknown error. Wat nu? Reageren
BAD14 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) zie je ook geen bureaublad? Dan heb je misschien procces explorer.exe niet aan staan bij task manager? heb ik ook weleens gehad. Anders moet je even ctrl+alt+del -> Task manager/taakbeheer -> en dan even bij processen kijken of explorer.exe er tussen staat. Ik denk persoonlijk niet dat het aan die BenQ update ligt, omdat het om jou monitor gaat en je kan taskmanager wel gewoon zien. Bewerkt: 5 januari 2010 door BAD14 Reageren
propje400 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 zie je ook geen bureaublad? Dan heb je misschien procces explorer.exe niet aan staan bij task manager? heb ik ook weleens gehad. Anders moet je even ctrl+alt+del -> Task manager/taakbeheer -> en dan even bij processen kijken of explorer.exe er tussen staat. Ik denk persoonlijk niet dat het aan die BenQ update ligt, omdat het om jou monitor gaat en je kan taskmanager wel gewoon zien. explorer staat er wel bij ja. daar heb je wel een punt. maar ik denk wel dat het aan de update licht. Ik heb dit volgens mij ooit eerder gehad. alleen toen was het bij xp en lag het aan deamon tools dat ik verkeerd geinstalleerd had. maar dat kon ik gewoon uitzetten door hem in task manager af te sluiten. toen kwam mijn menubalk weer tevoorschijn. Reageren
BAD14 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Maar je kunt je bureablad dus niet zien? Je kan het anders met een andere monitor even proberen als je die hebt? Reageren
propje400 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Maar je kunt je bureablad dus niet zien? Je kan het anders met een andere monitor even proberen als je die hebt? uhm ik zie de taakbalk onderaan ook niet. Als ik inlog op de pc. krijg ik een zwart scherm met een muis. gelukkig heb ik rocketdock. daardoor kan heb ik nog snelkoppelingen. Anders zou ik alles via task manager moeten opstarten. het licht niet aan de monitor. het licht zoiezo aan de software. En op het moment kan ik geen andere monitor aansluiten Reageren
propje400 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Hoi, sinds kort start explorer.exe niet automatisch bij het opstarten. daardoor moet ik elke keer het via task manager starten. wat nogal iritant is. Weet iemand hoe je dit moet oplossen? thanks. Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Zinloze discussie over hoeveel topics iemand aanmaakt verwijderd en topic samengevoegd met eerder gelijksoortig probleem. Reageren
propje400 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Zinloze discussie over hoeveel topics iemand aanmaakt verwijderd en topic samengevoegd met eerder gelijksoortig probleem. ook goed... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.