MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Help me, ik heb een probleem ik wil een auto converteren van vc naar sa maar het kan niet kijk maar: Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Heb je de foutmelding al gelezen voordat je het post? Je moet de objecten selecteren die je wil exporteren, en daarna op de "export DFF" knop drukken om je DFF op te slaan. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 ja maar welke? Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Welke? De objecten die je wil exporteren. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 je ik heb de citroen c8 geimporteert voor een test of ik kan converteren en exporteren. en dan druk ik op exporteren en dan komt dat maar welke opjects moet ik dan aan kruisen?? Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Alles (CTRL+A of met je muis slepen en alles selecteren). Als je voertuigen exporteert moet je alles selecteren wat met dat voertuig te maken heeft (en in de stamboom staat). Zorg ook dat je bij de collision base de originele DFF invult! Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) ja is gelukt dankje maar ik gebruik mta als ik hem daarop spawn valt mta uit Bewerkt: 5 januari 2010 door MaxVito Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ik zou sowieso altijd proberen op singleplayer, en als het vastloopt heb je iets verkeerd gedaan. Het origineel werkt wel? Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 ja ik spawn hem maar dan valt mta uit niet dat er een foutmelding komt. heb nu nog een gedaan doet het ook niet op mta Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ik zeg net: probeer je mods nou op singleplayer. Was het een mod die je geïmporteerd had? Zoja, werkt die überhaupt wel? Heb je als collisie dezelfde DFF ingevuld? Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 nee hij doet het niet op singleplayer dan krijg ik een error en ja heb hem mule genoemt want hij heete ook mule. Kun je me misschien nog verder helpen? Grtzz Max Reageren
keessie Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 ik denk dat je de geen col geselecteerd heb je moet boven de knop "export dff"op de knop "select col" selecteer dan de originele dff van de auto die je vervangt of je moet een eigen col gaan maken maar dat weet ik niet hoe dat moet grz Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 maar de flatbed heeft geen .col en die van vice city was de mule.dff en .txd en .col Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 [..]Zorg ook dat je bij de collision base de originele DFF invult![..] [..]maar de flatbed heeft geen .col[..] Je moet dus de DFF invullen bij collision base, de COL zit namelijk in de DFF gebakken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 hoe moet ik dat doen? Grtzz Max Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.