Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Help me, ik heb een probleem ik wil een auto converteren van vc naar sa maar het kan niet kijk maar:

kijkmaar.jpg

Grtzz Max

Geplaatst:

Heb je de foutmelding al gelezen voordat je het post? Je moet de objecten selecteren die je wil exporteren, en daarna op de "export DFF" knop drukken om je DFF op te slaan.

Geplaatst:

je ik heb de citroen c8 geimporteert voor een test of ik kan converteren en exporteren.

en dan druk ik op exporteren en dan komt dat maar welke opjects moet ik dan aan kruisen??

Grtzz Max

Geplaatst:

Alles (CTRL+A of met je muis slepen en alles selecteren). Als je voertuigen exporteert moet je alles selecteren wat met dat voertuig te maken heeft (en in de stamboom staat). Zorg ook dat je bij de collision base de originele DFF invult!

Geplaatst: (bewerkt)

ja is gelukt dankje

maar ik gebruik mta als ik hem daarop spawn valt mta uit

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

ja ik spawn hem maar dan valt mta uit niet dat er een foutmelding komt. heb nu nog een gedaan doet het ook niet op mta

Geplaatst:

Ik zeg net: probeer je mods nou op singleplayer. Was het een mod die je geïmporteerd had? Zoja, werkt die überhaupt wel? Heb je als collisie dezelfde DFF ingevuld?

Geplaatst:

nee hij doet het niet op singleplayer dan krijg ik een error en ja heb hem mule genoemt want hij heete ook mule.

Kun je me misschien nog verder helpen?

Grtzz Max

Geplaatst:

ik denk dat je de geen col geselecteerd heb

je moet boven de knop "export dff"op de knop "select col"

selecteer dan de originele dff van de auto die je vervangt

of je moet een eigen col gaan maken maar dat weet ik niet hoe dat moet :puh:

grz

Geplaatst:

[..]Zorg ook dat je bij de collision base de originele DFF invult![..]

[..]maar de flatbed heeft geen .col[..]

Je moet dus de DFF invullen bij collision base, de COL zit namelijk in de DFF gebakken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...