Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Dat heb ik nu zo 2-3 keer gezegd. Druk op de "collision base" knop (of iets dergelijks), en selecteer de DFF die je gebruikt/aanpast. Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) maar dan reageert het programma niet meer Bewerkt: 6 januari 2010 door MaxVito Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Je moet bij "select COL/COL3" dus de DFF importeren die je veranderd hebt (of de originele), maar dan moet je natuurlijk níet "skip col" aanvinken . En je weet ook zeker dat de DFF die je importeert een COL bevat, dus een DFF van de originele SA of een gemodificeerde. Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 dat doe ik maar dan gaat hij vast hangen er zit ook een .col bestand bij dus mule.dff mule.txd en mule.col moet ik die .col dan niet importeren waar col3/col staat in plaats van die dff? Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Kan je ook proberen, maar wat ben je nu precies aan het doen? De mule van VC (als die erin zit) proberen te importeren, een gemodificeerde auto van VC/SA? Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) ok het is gelukt met .col denk ik.. maar nu spawnt hij niet Bewerkt: 7 januari 2010 door MaxVito Reageren
Puma Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Zoek gewoon in het tutorials subforum naar een tutorial over het ingame zetten van voertuigen. Dat heb je blijkbaar niet gedaan. Ik wel: Klik. Je bent nog steeds eigenwijs. Beagle heeft al meerdere keren gezegd dat je 'm eerst moet testen in singleplayer. Dat doe je niet en vervolgens zeg je dat de auto niet spawnt, terwijl je denkt dat de col wel werkt. Als je wilt dat mensen je helpen, moet je ook doen wat ze zeggen. Op een gegeven moment krijgen de personen die je proberen te helpen er genoeg van, omdat ze je advies proberen te geven die jij vervolgens niet opvolgt en daarna weer vraagt waarom het niet werkt. Ik ga nu niet zeggen wat je moet doen, want ik hoop dat je dat zelf wel kunt bedenken: het is al meerdere malen gezegd in dit topic. Bewerkt: 7 januari 2010 door Puma Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) nee ik snap er niks van en dan moet ik weer alles anders doen. ik heb op beagle's manier en helpt me fijn. hij valt niet meer uit maar hij spawnt nog steeds niet. Hoe kan ik hem wel laten spawnen? Grtzz Max p.s. heb ze in multiplayer en in single player getest en nee nog steeds niet Bewerkt: 7 januari 2010 door MaxVito Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Nu stel ik de vraag nog één keer: Wat probeer je nou te doen? Overigens als je auto's wil modden is die tutorial het best om te gebruiken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 ik probeer te converteren. heb de col in de fdff gedaan en doethet nog steeds niet:( hij spawnt niet ook niet in single player Grtzz Max Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 En heb je al precies de tutorial gevolgd om van VC naar SA voertuigen te converteren die in de Master Tutorial List staat? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Dan help ik je niet verder voordat je dat wel hebt gedaan en bereid bent normale antwoorden te geven waar we wat aan hebben, ons advies te lezen en proberen en duidelijk zeggen of je het nu gedaan hebt en wat er dan fout gaat. Reageren
MaxVito Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 ik heb gedaan wat jij zegt en de col zit nu in de dff dus maar hij spawn niet in multiplayer en sigle player Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.