Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 ██████████████████████████████████████████████████ Dancing artist ██████████████████████████████████████████████████ M'n eerste scriptmod. Ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Wat houdt de mod in? Druk op de "insert" knop en er zal een dansplateau verschijnen; Op de achtergrond wordt muziek gedraaid en CJ begint met dansen; Met "M" kun je andere muziek kiezen, me "N" een ander danspasje; Druk weer op "insert" om te stoppen met je dansoptreden. Het idee is dat je voor het dansen ook geld krijgt van toeschouwers. Dit geld krijgen moet ik nog fixen (ben er al wel mee bezig). Ook moet ik nog scripten dat peds naar je toe komen lopen als zijnde toeschouwers. Hier heb ik wel een begin mee gemaakt (of eigenlijk BB), maar ook dat moet nog gefixed worden. Alvast veel dank aan Bierbuikje, Revolution-Designer en Beagle voor de nodige hulp met scripten. ██████████████████████████████████████████████████ Al te veel screens heb ik nog niet. Toch heb ik er ééntje: Releasedatum nog onbekend. Binnenkort zal ik een kort filmpje uploaden die wat meer laat zien wat de mod inhoudt. ██████████████████████████████████████████████████ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Gebaseerd op de zeker. In ieder geval een leuk idee om op zo'n manier geld te verdienen in de normale San Andreas. Reageren
Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Gebaseerd op de zeker. In ieder geval een leuk idee om op zo'n manier geld te verdienen in de normale San Andreas. Nee, het is niet gebaseerd op die gitaarmod. Ik weet dat het misschien zo lijkt, maar de keer dat ik met Remi-X en een paar anderen SA-MP aan het spelen was en we allemaal rare animaties aan het uitproberen waren, bracht mij op dit idee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Waarom zou iets nagemaakt moeten zijn als het er ook maar een klein beetje op lijkt? :-S Ziet er leuk uit, Beagle Puma. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Waarom zou iets nagemaakt moeten zijn als het er ook maar een klein beetje op lijkt? :-S Ziet er leuk uit, Beagle. Whaha, het is Puma hoor! Bewerkt: 5 januari 2010 door Revolution-Designer Reageren
Puma Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Ziet er leuk uit, Beagle. Mevrouw is er zeker nog niet aan gewend dat ik me nu ook in deze uithoek van het forum begeef... Nouja ik ben ook zo weer weg hoor, als 't me hier niet bevalt ! Bewerkt: 5 januari 2010 door Puma Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Woeps, ik wist wel dat het Puma was. Typte gewoon verkeerd, omdat ik met iets anders bezig was en (snel) een post wilde plaatsen. :$ Veranderd. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Woeps, ik wist wel dat het Puma was. Typte gewoon verkeerd, omdat ik met iets anders bezig was en (snel) een post wilde plaatsen. :$ Veranderd. Geheime afspraakjes met Beagle maken, niet? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ziet er grappig uit, Puma. Alleen CJ is zich nog vergeten te scheren van het X-mas festijn. Woeps, ik wist wel dat het Puma was. Typte gewoon verkeerd, omdat ik met iets anders bezig was en (snel) een post wilde plaatsen. :$ Veranderd. Geheime afspraakjes met Beagle maken, niet? En hoiikbentimmi dan? :O Reageren
Puma Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Videootje: Bewerkt: 7 januari 2010 door Puma Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) BUMP: geweldige mod puma! zeer leuk Bewerkt: 28 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.