needhack Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Dit is naar MIJN mening beter dan Modern warfare 2. als je schiet met je wapen. hoor je echt realistisch geluid. zeg maar een echotje, (niet te merken in filmpjes) prachtig beeld. veel voertuigen om in te rijden en vliegen je eigen tools. realisme. en als je een objective aan het krijgen bent ziet het eruit als een cutscene, maar je kan bewegen. de AI is perfect. en iedereen van jouw team heeft een eigen persoonlijkheid. zitten ze tijdens een levensgevaarlijke missie steen papier schaar te spelen xD. artillerie is ook vet in dit spel. Een filmpje dat je moet zien wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 5 januari 2010 door needhack Reageren
needhack Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 iemand? 1 nadeel - korte storyline, binnen 3 dagen 2x uitgespeeld. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Heb alle Bf games behalve bad company maar nu de vraag word het nog online gespeeld? of is dat wel een beetje vervallen? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 In Maart komt Battlefield Bad Company 2 uit en die word uiteraard vetter dan het eerste deel (is al ergens een topic over). In het 2e deel kun je alles kapot schieten wat in het vorige deel niet het geval was. Lijkt me persoonlijk beter en realistischer dan Modern Warfare maar misschien is de gameplay wel slecht. Ik heb zelf Battlefield Modern Combat op de Playstation 2 online gespeeld en die game was echt goed. Modern Warfare heeft me nooit echt aangetrokken hoewel het een goede shooter game is. Ook het voertuigen besturen in Battlefield vind ik een groot voordeel aangezien dat niet in Modern Warfare 1 en 2 kan. Trailer; http://www.youtube.com/watch?v=8CksPdL6V_4 Reageren
needhack Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 In Maart komt Battlefield Bad Company 2 uit en die word uiteraard vetter dan het eerste deel (is al ergens een topic over). In het 2e deel kun je alles kapot schieten wat in het vorige deel niet het geval was. Lijkt me persoonlijk beter en realistischer dan Modern Warfare maar misschien is de gameplay wel slecht. Ik heb zelf Battlefield Modern Combat op de Playstation 2 online gespeeld en die game was echt goed. Modern Warfare heeft me nooit echt aangetrokken hoewel het een goede shooter game is. Ook het voertuigen besturen in Battlefield vind ik een groot voordeel aangezien dat niet in Modern Warfare 1 en 2 kan. Trailer; http://www.youtube.com/watch?v=8CksPdL6V_4 pardon, je hebt zeker niet eens BFBC gespeeld. alles kan in het eerste deel kapot. ALLES. en dat deel 2 vetter word. misschien in de multiplayer. maar in de single player blijft het bij dezelfde basics. (misschien nieuwe wapens en map, verder zelfde) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) In Maart komt Battlefield Bad Company 2 uit en die word uiteraard vetter dan het eerste deel (is al ergens een topic over). In het 2e deel kun je alles kapot schieten wat in het vorige deel niet het geval was. Lijkt me persoonlijk beter en realistischer dan Modern Warfare maar misschien is de gameplay wel slecht. Ik heb zelf Battlefield Modern Combat op de Playstation 2 online gespeeld en die game was echt goed. Modern Warfare heeft me nooit echt aangetrokken hoewel het een goede shooter game is. Ook het voertuigen besturen in Battlefield vind ik een groot voordeel aangezien dat niet in Modern Warfare 1 en 2 kan. Trailer; *filmpje* pardon, je hebt zeker niet eens BFBC gespeeld. alles kan in het eerste deel kapot. ALLES. en dat deel 2 vetter word. misschien in de multiplayer. maar in de single player blijft het bij dezelfde basics. (misschien nieuwe wapens en map, verder zelfde) Nee, ik heb het eerste spel inderdaad niet gespeeld maar wel bekeken via filmpjes en/of screens. In Battlefield Bad Company 2 kan alles kapot gaan en omvallen. In het eerste deel bleven nog veel muren van gebouwen staan maar in deel 2 kun je alles kapot schieten. Dat deel 2 beter word lijkt me opzich wel logisch, de uitgevers weten donders goed wat en hoe ze het moeten verbeteren in BBC2. Je gaat als game designer geen slechtere game maken dan het vorige deel. Het kan alleen maar mooier, beter, en realistischer worden. Maarja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Bewerkt: 11 januari 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Rullez Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb de Gold Edition van het eerste deel, en ik kan met zekerheid zeggen dat niet alles stuk kan gaan. Ja je kan muren uit huizen schieten, maar er blijft altijd een houten frame en een fundering staan die je niet kapot kan krijgen. Wil je een realistisch schaden model in een open wereld? Koop dan Red Faction Guarilla. Daar kan je hele gebouwen laten instorten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Is deel 1 ook nog te koop? :$ Deel 2 komt volgend jaar uit? Reageren
weaponmr Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) Is deel 1 ook nog te koop? /> Deel 2 komt volgend jaar uit? Ja, als het goed is wel. Deel twee komt 5 maart in uit in Europa, maar als je het spel pre-ordered via de website van EA dan heb je het 4 maart. De beta versie komt 28 januarie uit en voor de ps3 en xbox is de beta er al. Ik ga het spel zeker kopen via pre-order, dan krijg je limited edition. voor volledige info kun je op de Battlefield Bad Company 2 site. @Rullez Of je gaat dat niet schreeuwen bij Battlefield topic, niet eens wetend dat bij BFDB2 ook (bijna) alles kapot kan. Bewerkt: 19 januari 2010 door weaponmr Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Advies voor Call of Duty-spelers met een sensiviteit hoger dan 6, niet kopen aangezien de settings voor sensiviteit geen verschil levert. Heb in de demo van de 2de versie hetzelfde probleem ondervonden. Just as a notice. (Ik weet dat ik bump) Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Advies voor Call of Duty-spelers met een sensiviteit hoger dan 6, niet kopen aangezien de settings voor sensiviteit geen verschil levert. Heb in de demo van de 2de versie hetzelfde probleem ondervonden. Just as a notice. (Ik weet dat ik bump) geen verschil levert?dat slaat dus nergens op aangexzien ik de sensiviteit te laag vond en het maar een klein beetje omhoog zette en hij het daarna perfect deed,dit is dus bullshit dat je nu aan het vertellen bent. Reageren
Hayte Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 En jij weet nu al dat de sensitiviteits instellingen precies hetzelde zullen zijn bij de retail versie als bij de demo versie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.