RDRLOVER Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 ik zit nu net de missie mr en mrs bellic te spelen , ik had revenge gekozen nu speel ik die mmissie en kijk de cutsene en dan stop ie na een tijdje en is mn missie failed WTF ? IS DAT ik speel op 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 na de cutscene hoor je in je safe house in Bohan te zijn met je oude kleren aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 dat gebeurt dus niet >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost verwijderd, gelieve niet te bumpen na tien minuutjes...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 dan zou ik het niet weten dat is bij mij nooit gebeurd dus ik denk dat het aan je xbox 360 ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 ik heb alles gebrobeerd :N Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 ik heb alles gebrobeerd alles gepbobeerd wat wil je er dan aan doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) KUT WEET IK HET Bewerkt: 5 januari 2010 door GTA4LOVER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Mr. & Mrs. Bellic is geen missie maar een cutscene (een kort filmpje) over de bruiloft van Roman en Mallorie. En omdat het geen missie is kan je deze ook niet falen. Tenzij er wat mis is met de disc of je xbox360. Mocht er echt een probleem zijn met de cutscene sla dan het hele filmpje over, ik denk door op de [A] te drukken, misschien dat het helpt. En wil je graag weten hoe het filmpje helemaal gaat kijk dan even op youtube, daar kan je ongetwijfeld wel een filmpje vinden. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Ja , bedankt voor de hulp ik drukte gister gewoon op a , toen dee die weer raar toen nog een keer geprobeerd en toen dee die het wel er mag een op >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. Daarnaast doe ik hier geen slotje op voor mochten er nog vragen komen i.v.m. dit onderwerp. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.