Shotyoudie Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Hey allemaal als ik Connect klik komt er meteen Unable to execute te staan en kan nu weer niet spelen :S pls help me grtz Shotyoudie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Lijkt me een softwarefout, heb je al geprobeerd om SAMP opnieuw te installeren? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Lijkt me een softwarefout, heb je al geprobeerd om SAMP opnieuw te installeren? Dankje, nu krijg ik weer Gta sa werkt niet meer... (Vista) Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Rechtsklik -> als administrator uitvoeren. Werkt dat? Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Of een verkeerde versie EXE. Waarschijnlijk heb jij de Compact_GTA_SA.EXE, of een andere NoCD crack die is gemaakt voor mods. Er is zijn slechts een paar cracks die lekker werkt met mods en SA:MP, maar bijna geen enkele samen. En over cracks kan hier op het forum niet gepraat worden. Jouw raad ik aan de originele EXE van je spel te hervangen, deze patchen en dan te gaan spelen. Als je de originele EXE niet meer hebt, word dat spel herinstalleren :') Bewerkt: 5 januari 2010 door Remi-X Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Of een verkeerde versie EXE. Waarschijnlijk heb jij de Compact_GTA_SA.EXE, of een andere NoCD crack die is gemaakt voor mods. Er is zijn slechts een paar cracks die lekker werkt met mods en SA:MP, maar bijna geen enkele samen. En over cracks kan hier op het forum niet gepraat worden. Jouw raad ik aan de originele EXE van je spel te hervangen, deze patchen en dan te gaan spelen. Als je de originele EXE niet meer hebt, word dat spel herinstalleren :') ik heb al 3 keer opnieuw geinstalleert dan krijg ik de normale EXE en dan patch ik die naar de 1.0 EXE dat is alles wat ik nu heb ook geen mods meer :O Rechtsklik -> als administrator uitvoeren. Werkt dat? Nee werkt niet Bewerkt: 6 januari 2010 door shotyoudie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Probeer dit eens: Spel deïnstalleren, dan map wissen waar San Andreas in stond (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\Grant Theft Auto San Andreas). Dan computer opnieuw opstarten, vervolgens San Andreas weer opnieuw installeren. Niets mee doen verder (ook niet downgraden) en het spel starten. Werkt het spel dan weer? Probeer dan weer te downgraden en dan weer testen, werkt het nog steeds? dan SAMP installeren. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Probeer dit eens: Spel deïnstalleren, dan map wissen waar San Andreas in stond (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\Grant Theft Auto San Andreas). Dan computer opnieuw opstarten, vervolgens San Andreas weer opnieuw installeren. Niets mee doen verder (ook niet downgraden) en het spel starten. Werkt het spel dan weer? Probeer dan weer te downgraden en dan weer testen, werkt het nog steeds? dan SAMP installeren. oke ga ik proberen kan me pc nu niet herstarten omdat ik server host :O Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Srry voor dubbelpost maar heb nu 1 ding gehaalt singleplayer werkt nu v1.0 maar bij sa-mp komt er nu te staan Gta_sa.exe werkt niet meer iemand hier een oplossing voor alvast bedankt! Shotyoudie Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Je moet de SA:MP Browser, net als GTA_SA.EXE beide uitvoeren als administrator. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Je moet de SA:MP Browser, net als GTA_SA.EXE beide uitvoeren als administrator. heb het nog steeds niet :S maar nog iets raars met de originele gta_sa.exe staat er bij singleplayer ook gta_sa.exe werkt niet meer als ik dan een no-cd crack doe werkt het weer wel :S Alles gelukt het werkt nu bedankt allemaal!!! Bewerkt: 9 januari 2010 door shotyoudie Reageren
99r4d3 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 ikheb da ook en lukt echt niet om het goed te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.